پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 12 آذر 1395 ساعت 14:09:: شناسه خبر: 9054

امام جمعه سرفاریاب:

هر گزینه‌ای که در آمریکا سر کار باشد برای ما دشمن و شر است

از هر حزبی که بوده تحریم کرده‌اند، هواپیمای مسافربری ما را هدف قرار داده‌اند، ترورکرده‌اند و اکنون نیز داعش و النصره را برای مقابله با ما درست می‌کنند/ رهبری و ملت منتظر پاسخ و پیگیری مسئولین در مورد حقوق‌های نجومی هستند

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب:

حجت‌الاسلام سیدفرج الله پژمان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر سرفاریاب گفت:  مقام معظم رهبری نگران معیشت مردم هستند، لذا از مسئولان می‌خواهیم که این مسئله را جدی بگیرند، کسانی که از توافق هسته ای دم می‌زدند و به مردم وعده می‌دادند که مشکلات مردم با برجام حل می‌شود پاسخ دهند که کدام مشکل با برجام حل شد، در حالی که آمریکایی‌ها باز هم تحریم‌های خود علیه ایران را تمدید کردند.

به گزارش صدای جنوب،  امام جمعه سرفاریاب با تاکید بر تداوم دشمنی آمریکا با ملت ایران افزود: هر گزینه‌ای که در آمریکا سر کار باشد خیری ندارد برای ما دشمن و شر است، زیرا از هر حزبی که بوده تحریم کرده‌اند،هواپیمای مسافربری ما را هدف قرار داده‌اند، ترورکرده‌اند و اکنون نیز داعش و النصره را برای مقابله با ما درست می‌کنند برای اینکه بر سر ملت ما بکوبند.

وی به تحریم‌های جدید آمریکا بر علیه ایران اشاره و گفت: تحریم‌ها و اقدامات آمریکایی‌ها علیه ایران نشان داد که همان‌گونه که رهبر عزیز ما گفتند نمی‌شود به آمریکا اعتماد کرد، آمریکایی ها ‌روز به روز دشمنی خود را برای ثابت می‌کنند.

پژمان افزود: آمریکایی‌ها بدانند هر کسی که دم از نقض برجام زند و کاری کند که مخالف با برجام باشد بداند که اولین کسی که ضرر می‌کند خود آنان هستند،ایران ضرری نمی‌کند ما مسیر و راه خود ر‌ا ادامه و قاطعانه پاسخ می‌دهیم.

سید فرج الله پژمان در ادامه سخنان خود برخورد با مسئله حقوق‌های نجومی را از دغدغه‌های مردم و مطالبات رهبری دانست و گفت: رهبری و ملت منتظر پاسخ و پیگیری مسئولین در مورد حقوق‌های نجومی هستند، چرا مسئولان در رابطه با این موضوع و مجازات متخلفان اقدامی انجام نمی‌دهند،کوتاهی در رابطه با این موضوع مردم را نسبت به انقلاب و ارزش‌های آن بی‌اعتماد می‌کند.

وی ادامه داد: کار کسانی که از بیت‌المال حقوق نجومی گرفته‌اند را باید سرقت از بیت‌المال نامید، اگر با این مسئله قاطعانه برخود نشود انان تنبیه نخواهند شد، لذا از مجلس، رئیس جمهور محترم و قوه قضائیه انتظار داریم که با این مسئله برخورد کنند و آن را جدی بگیرند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت