پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 30 شهریور 1395 ساعت 21:06:: شناسه خبر: 6327

ابتکار جالب دکتر تقوی نژاد برای انتصاب مدیر سازمان مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد (+سمت جدید دو نامزد بومی این سمت)

یک منبع آگاه در سازمان مالیاتی خبر داد که حکم میلاد فرخان نیز بزودی در مسئولیتی مهم در یکی از استان های تهران یا فارس ابلاغ خواهد شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

از چندی پیش و با رفتن امدادی فر از سازمان مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد موضوع انتخاب رئیس سازمان مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد در صدر توجه قرار گرفت.

به گزارش صدای جنوب، امدادی فر رئیس پیشین و بومی سازمان مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد با حکم دکتر تقوی نژاد به عنوان مدیرکل سازمان مالیاتی استان قم معرفی شد.

در همین حال دو معاون امدادی فر در اداره کل مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد به نام های فرخان و بیگدلی از گزینه های مطرح برای مدیریت سازمان مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد بودند.

دکتر تقوی نژاد با پیاده سازی یک روش جالب تلاش نموده تا مدیرکل استان ها را فردی غیربومی آن منطقه قرار دهد، چرا که اولا ذات سازمان مالیاتی ایجاب می کند که فرد تحت تاثیر افراد و نمایندگان آن استان قرار نگیرد و ثانیا با این روش موجبات تحقق گردش نخبگان را فراهم آورد.

در همین راستا و در جهت ارتقای منابع انسانی، دکتر تقوی نژآد با عنایت به هر دو گزینه ریاست سازمان مالیاتیکهگیلویه و بویراحمد، با لحاظ رویکرد خود در انتخاب روسای غیر بومی برای سامان مالیاتی در استان ها و برای جلوگیری از تبعیض در این زمینه از «محمدعلی غفاری» برای مدیریت سازمان مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد استفاده کرد.

بیگدلی نیز با حکم تقوی نژآد به مدیرکلی سازمان مالیاتی چهارمحال و بختیاری رسید.

یک منبع آگاه در سازمان مالیاتی  خبر داد که حکم میلاد فرخان نیز بزودی در مسئولیتی مهم در یکی از استان های تهران یا فارس ابلاغ خواهد شد.

بنابراین سید کامل تقوی نژآد تلاش نموده ضمن ارتقای تمام فرزندان مستعد کهگیلویه و بویراحمد به سیاست ها و اصول کلی مدیریت خود وفادار باشد چرا که همین نوع مدیریت سبب موفقیت های پی در پی ایشان در مناصب مختلف بوده است

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت