پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 شهریور 1395 ساعت 00:06:: شناسه خبر: 5783

اعتراف تلخ رئیس سازمان امداد و نجات کشور:

فشار چهره های سیاسی برای تغییر مثنوی/به مدیریت ایشان اعتماد داشتیم

چرخ ساز بابیان اینکه مثنوی رابسیاربه خودم نزدیک می دانستم گفت:اماحیف که سیاسیون نگذاشتند وباید هلال احمر از مسایل سیاسی در امان باشد تا بتواند وظایف خود را انجام دهد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

در آیین تودیع و معارفه مدیران سابق و کنونی هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد موضوعات مهمی از جمله پایان شکایت‌نویسی و شب‌نامه‌پراکنی در هلال‌احمر مطرح شد.

در این مراسم که به قول چرخ ساز مهمان کشوری مراسم،تکریم مسعود مثنوی بود آثار ناراحتی پرسنل،اعضا وهیات مدیره نمایان بود وانهااز رفتن مثنوی دلگیربودند.

مثنوی که فردی بسیجی،مومن وقاری برجسته قرآن است درمیان سایرمدیران به مثنوی معنوی معروف است.

به گزارش صدای جنوب، عصر یکشنبه بالاخره آخرین مدیر بازمانده از دولت گذشته نیز در استان کهگیلویه و بویراحمدتودیع شد تا کابینه دولت در این استان یک‌دست ناحدودی بیشتر اعتدالی و به عبارت بهتر و واضح‌تر اصلاحاتی شود.

با حضور ناصر چرخ‌ساز مدیر سازمان امداد و نجات کشور امان‌الله جهان‌بین جایگزین مسعود مثنوی شد که سه سال و ۹ ماه پیش کار خود را در هلال‌احمر استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز کرده بود.

حضور چهره‌های اصلاح‌طلب استان در این آیین جالب توجه به نظر می‌رسید به طوری که معلوم بود انتظار آن‌ها برای پایان کار یک مدیر به جای مانده از دولت گذشته به سر آمده است وانها رفتن مثنوی را فتحی بزرگ برای خود میدانند.

جمعیتی ازاشنایان اقوام مدیرجدید به محض نامبردن از جهان بین اوراتشویق می‌کردند و آمدن این همه جمعیت موجب تعجب خیلی شده بود.

سخنرانان در این آیین بر یک موضوع و محور مهم در مراسم تودیع و معارفه مدیر سابق و جدید هلال‌احمر استان اتفاق نظر داشتند و آن کنار زدن حاشیه‌ها و تشنج‌ها در طول دوره مدیریت جهادی مسعود مثنوی بود.

حجت‌الاسلام سید جواد غفاریان مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در هلال‌احمر استان در همین خصوص گفت: ایجاد تعامل و تعادل در بدنه هلال‌احمر از کارهای ماندگار مثنوی در دوره مدیریت خود به شمار می‌رود.

وی گفت: تا قبل از مثنوی شکایت‌نویسی و شب‌نامه‌نویسی در این دستگاه به وفور مشاهده می‌شد ولی با روحیه بسیجی مثنوی و با اخلاق حسنه‌ای که داشت همه این مشکلات را کنار زدونهضت شب نامه نویسی پایان یافت.

غفاریان افزود: با آمدن مثنوی در این مسند اختلافات گذشته به سر رسید که امیدواریم روند ادامه داشته باشد.

همچنین یکی دیگر از سخنرانان این جلسه شیرعلی خرامین عضو هیأت مدیره هلال‌احمر استان بود که وی نیز بر این موضوع صحه گذاشت.

خرامین گفت: ۸۰ درصد نیروی بچه‌های بومی استان به علت همین شکایت‌ها و شبنامه‌ها هدر می‌رفت که مثنوی توانست این موضوعات را در هلال‌احمر استان جمع کند.

وی افزود: اکنون نیز باید شکایت‌ها را کنار گذاشت و توان نیروهای بومی و خلاق استان را با چنین روندی از بین نبریم.

خرامین تصریح کرد: اکنون که جمعیت هلال‌احمر کشور به استان ما و نیروهای بومی اعتماد کرده، بهتر است که از این توان به نحو احسن استفاده کنیم.

 وی افزود: با همه احترامی که برای مدیران سابق هلال‌احمر داریم مدیریت در این دستگاه در استان ما به گونه‌ای دیگر بود اما اکنون به بومی‌های توانمند اعتماد شده و باید این روند را ادامه دهیم.

خرامین به مدیریت مسعود مثنوی در کمتر از چهار سال گذشته اشاره کرد و گفت: وی نشان داد که می‌توان روی بچه‌های جوان و بسیجی حساب باز کنیم و در مدیریت‌ها به آن‌ها اعتماد شود.

IMG_1687-1

ناصر چرخ‌ساز رئیس سازمان امداد و نجات هم در این آیین با بیان مدیریت بسیار خوب مسعود مثنوی در استان گفت: امروز روز تکریم مسعود مثنوی است و در هنگام حوادث خیالمان از بابت استان کهگیلویه و بویراحمد راحت بود، زیرا مدیریت پای کاری در استان داشتیم.

وی بیان کرد: در گذشته در این دستگاه جو متشنجی داشتیم که مشکل‌ساز بود ولی در حال حاضر جو و فضای خوبی در این دستگاه حاکم است و همه با تعامل به دنبال کار و تلاش و خدمت به مردم هستند.

چرخ‌ساز برگزاری انتخابات بدون حاشیه در هلال‌احمر استان را هم از دستاوردهای مدیریت مثنوی عنوان کرد و گفت: در بحث سوانح و حوادث هم دغدغه و تشویش نداشتیم، زیرا در استان به وظایف خود به خوبی عمل می‌کردند.

چرخ ساز بابیان اینکه مثنوی رابسیاربه خودم نزدیک می دانستم گفت:اماحیف که سیاسیون نگذاشتند وباید هلال احمر از مسایل سیاسی در امان باشد تا بتواند وظایف خود را انجام دهد.

وی تصریح کرد:اولین مدیر جوانی که به آن ایمان داشتیم مثنوی بود وهمواره یاغیربومی هلال احمری انتخاب می کردیم ویا بومی غیرهلال احمری و مابااین پشتوانه آقای جهان بین را انتخاب کردیم.

وی در ادامه با بیان این که مثنوی سه ثانیه هم  استراحت نخواهد کرد، گفت: از وی در رده مدیریتی سازمان امداد و نجات کشور استفاده می‌شود.

چرخساز از امان الله چهان بین بعنوان فردی باسابقه نام برد وگفت:جهان بین در پست های معاونتی هم کارکرده ومی تواند جانشین خوبی برای مثنوی باشد.

امان الله جهان بین هم در این مراسم گفت:چهارسال پیش نیزرقیب مثنوی بودم ولی بااعتمادی که داشتم همه نوع همکاری کردم و حمایتش کردم و برنامه هایی دارم که دراولین فرصت با مدیران مختلف هلال احمر درمیان خواهم نهاد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت