پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 07 شهریور 1395 ساعت 22:06:: شناسه خبر: 5776

در آیین افتتاح اتاق اصناف سرفاریاب مطرح شد:

اصناف حامیان دولت هستند/فعالیت اصناف در تحقق اقتصادمقاومتی چشمگیر است

افشین با بیان این که اصناف حامیان دولت هستند تاکید کرد: مسئولان و خدمتگزاران بخش دولتی باید از بخش خصوصی حمایت کنند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

مردم سرفاریاب در هفته دولت دارای اتاق اصناف شدند تابخشی ازمشکلات مردم این بخش حل و از مراجعه انها به  چرام خودداری گردد.

به گزارش صدای جنوب ،در مراسمی با حضور بخشدار سرفاریاب ،رییس اداره صنعت, معدن وتجارت شهرستانهای کهگیلویه وچرام ،رئیس اتاق اصناف کهگیلویه وجمعی از مسئولین محلی وکسبه وبازاریان بخش سرفاریاب دفتر نمایندگی اتاق اصناف  این بخش افتتاح گردید.

بخشدار سرفاریاب در این مراسم با تبریک هفته دولت وخوش آمد گویی به میهمانان  عنوان کرد: اصناف و اتحادیه‌های صنفی می‌توانند نقش خوبی را در تحقق اقتصاد مقاومتی ایفا کنند و امیدواریم با افتتاح این ساختمان، شاهد تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب در حوزه اقتصاد مقاومتی و همچنین حل و فصل گوشه‌ای از مسائل و مشکلات این مجموعه باشیم.

غلام حسن آتش سودا با اشاره به اینکه باید حمایت از واحدهای تولیدی خرد افزایش یابد، اظهار کرد: بر همین اساس باید حمایت‌های بخش‌های مختلف از اصناف بیشتر شود.

 رییس اداره صنعت, معدن وتجارت شهرستانهای کهگیلویه وچرام اصناف نیز در این مراسم گفت: اتاقهای اصناف حلقه ارتباط دولت و مردم هستند و به واسطه اصناف مردم در فعالیت های دولت مشارکت دارند.

 افشین با  بیان این که اصناف حامیان  دولت هستند تاکید کرد:  مسئولان و خدمتگزاران بخش دولتی باید از بخش خصوصی حمایت کنند.

رئیس اتاق اصناف کهگیلویه نیز در این آیین با بیان اینکه اصناف  محور فعالیت‌های اقتصادی هستند. اظهار داشت:اصناف و بازاریان از گذشته تاکنون نقش خوبی را از خود به نمایش گذاشتند و هر روز شاهد حضور و فعالیت‌های موثر آنان در جهت به حرکت درآوردن چرخه اقتصاد هستیم.

اخوان افزود: ساختمان اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی بخش سرفاریاب  با سرمایه‌گذاری بالغ بریکصد میلیون ریال به بهره‌برداری رسیدو  با سه روز کاری در هرهفته امورات مربوط به اصناف وبازاریان سرفاریاب را پیگیری می نماید.

در پایان این مراسم نوروزی بعنوان مسئول دفتر نمایندگی اتاق اصناف بخش سرفاریاب معرفی شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت