پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 شهریور 1395 ساعت 21:06:: شناسه خبر: 5743

لطفا این ۵ برنامه را همین الان از روی گوشی موبایلتان حذف کنید

با شما هستیم با معرفی ۵ برنامه بی فایده که تنها باعث کندی گوشی موبایل شما خواهند شد و ضررشان بیشتر از فایده آنهاس

پایگاه خبری صدای جنوب:

 لطفا این ۵ برنامه را همین الان از روی گوشی موبایلتان حذف کنید
۱- برنامه شبکه اجتماعی FACEBOOK

۲- برنامه های آب و هوا مثل WEATHER CHANNEL

۳- انتی ویروس ها، چه رایگان و چه غیر رایگان:
خصلت اندروید بر این است که بتواند از اطلاعات و محتواهای شما محافظت کند و بدون شک شما نیازی به انتی ویروس در دستگاه های اندرویدی ندارید تنها در صورتی که حواستان به نصب برنامه از فروشگاه های نا معتبر باشد، توجه کنید که برای در امان ماندن از شر هر گونه بد افزار در اندروید کافی است روی هیچ تبلیغی و یا پیشنهاد برنامه ای تپ نکنید و تنها به نصب برنامه از Google Play، بازار، مایکت، کندو و … بسنده کنید. برنامه های آنتی ویروس جز هدر دادن منابع و مصرف باتری شما کار خاصی انجام نمی دهند. پس از بابت حذف انها ابدا نگران نباشید.

۴- اپ های تمیز کننده مانند CLEAN MASTER:
مطمئن باشید، با کمی حرفه ای شدن در مرتب کردن داده ها و اطلاعات در گوشی موبایلتان دیگر نیازی به برنامه هایی نطیر Clean Master ندارید، تمیز و خالی کردن Cache برای بهبود سرعت دستگاه و از بین بردن فایل های اضافی در گوشی شما کافی است.
به Settings > Storage بروید و روی Cached data تپ کنید. پاسخ Clear cached data? را با OK تایید کنید. برای خالی کردن حافظه مصرف شده در هر برنامه به صورت اختصاصی نیز کافی است به Settings > Apps > Downloaded بروید و با تپ روی هر برنامه می توانید با فشردن دکمه Clear Cache فایل های اضافی درون برنامه را حذف کنید.

با حذف برنامه Clean Master و یا نمونه های مشابه بدون شک هم اعلان های کمتری دریافت می کنید و هم گوشی شما باتری کمتری مصرف خواهد کرد

۵- مرروگرهای اینترنت پیش فرض:
گوشی های تلفن همراه کنونی با توجه به بالا بودن تنوع اپ ها بعد از مدتی دچار کندی در اجرای برنامه هایی می شوند که در ابتدای کار به آسانی امکان اجرای آنها را داشته اند. تنها علت این کندی هم تعدد نصب برنامه ها بر روی گوشی است، تعداد بالای برنامه های بی فایده و حجیم که هم حجم حافظه را اشغال می کنند و هم باعث ترافیک در پردازنده خواهند شد.
با شما هستیم با معرفی ۵ برنامه بی فایده که تنها باعث کندی گوشی موبایل شما خواهند شد و ضررشان بیشتر از فایده آنهاست.

چه برنامه هایی را از گوشی اندروید حذف کنیم؟
این سوال جوابی ساده دارد، برنامه هایی که از آنها استفاده نمی کنید. مطلع باشید که هر برنامه ای که نصب می کنید بدون تایید یا با تایید شما از منابع سیستم استفاده خواهد کرد و همین استفاده حتی اگر این برنامه را باز هم نکنید باعث مصرف باتری، اشغال شدن حجم حافظه و افت سرعت پردازش خواهد شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت