پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 شهریور 1395 ساعت 18:06:: شناسه خبر: 5732

استاندار در استقبال باشکوه مردم سوق:

تکمیل جاده سوق در اولویت است/یادواره حسین پناهی برگزار می شود

سیدموسی خادمی با تاریخی خواندن بخشی از مشکلات این استان خدمات انقلاب را انکارناپذیر دانست و گفت:این مشکلات از گذشته های دوراست زیرا استانی هستیم که دیرتر شروع کردیم و با سرعت کمتری پیش رفتیم .

پایگاه خبری صدای جنوب:

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز مهمان مردم دیارفرهنگ وادب سوق بود وبه ابراز احساسات مردم پاسخ داد.

به گزارش صدای جنوب ،مردم سوق در این استقبال مثال زدنی که ازساعت هاقبل درمسجدامام حسین (ع)جمع شده بودند نشان دادند که قدردان مدیران خود هستند.

جمعی ازمدیران شهرسوق درمیدان ورودی ازاستانداراستقبال کردند و فرزندشهید راهخداپور به ایشان خوش آمدگفت.

استاندارراکه مدیرکل آب وفاضلاب شهری و مدیرکل آب وفاضلاب روستایی,رییس کمیته امدادامام خمینی(ره)، رییس سازمان بهزیستی،رییس سازمان جهادکشاورزی,برق،راه وشهرسازی وشماری از معاونین خود همراهی میکردند در مسجدامام حسین(ع)بامردم سخن گفت.

درابتدا تورج رزمجو بخشداراین شهر گزارشی ازعملکرد خود ارایه و به بیان مشکلات ومطالبات مردم آین شهرپرداخت.

استاندارسپس درسخنانی به مناسبت هفته دولت،ساده‌زیستی،صداقت و مردمداری را از ویژگی‌های بارز شهیدان رجایی و باهنر برشمرد و اظهار داشت: ما باید تلاش داشته باشیم رفتار خود را به آن شهیدان والا مقام نزدیک کنیم.

سیدموسی خادمی با تاریخی خواندن بخشی از مشکلات این استان خدمات انقلاب را انکارناپذیر دانست و گفت:این مشکلات از گذشته های دوراست زیرا استانی هستیم که دیرتر شروع کردیم و با سرعت کمتری پیش رفتیم .

خادمی با بیان اینکه نسبت به ۲۰ سال پیش اقدامات خوبی انجام شده است افزود:  هنوز تا رسیدن به وضعیت مطلوب فاصله بسیار است،هرچند  باید توقعات خود را نسبت به شرایط دولت و وضعیت منابع مالی تنظیم کنیم.

وی افزود: باید در نظر داشته باشیم دولت در سال‌های اخیر وضعیت دشواری را سپری کرده است،نفت با کاهش شدید قیمت روبرو بوده و پروژه‌هایی روی دست دولت مانده است ودرزمانی که ما۱۴۰میلیارددلار درامد ازفروش نفت داشتیم این پروژه هاپیشرفتی نداشته است وباید بپذیریم  امروز که درآمد نفتی کشور کمتر از ۳۰ میلیارد دلار رسیده هرچندکارهایی انجام شده و متناسب با انتظارات و توقعات و نیازهای ما نبود اما دراین شرایط  با وضعیت کشور متناسب بوده است.

خادمی به مشکلات سوق اشاره و تصریح کرد: درباره پیگیری جاده ارتباطی سوق مدارک و مستنداتی وجود دارد که می‌توانید ببینید،این جاده جزء ۲۰ پروژه اصلی تعریف شده در استان است که در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.

وی با تعریف ردیف منابع مالی پروژه‌های خرد و کلان بیان کرد: پروژه‌هایی که ردیف اعتبارات ملی دارند در پیوست قانون می‌آیند و ردیف ملی دارند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: پروژه‌های کوچکتر از منابع استانی تأمین اعتبار می‌شوند و برای پروژه‌هایی که نه از منابع ملی و نه استانی ردیفی ندارند ماده ۱۸۰ تعریف شده که جاده سوق از این محل تأمین اعتبار می‌شود.

خادمی با بیان اینکه ۶ میلیارد تومان در این پروژه مصوب شده و از اختیارات استانی بوده است افزود: سال ۹۳ اعتباراتی اختصاص و کارهایی هم انجام شد اما سال ۹۴ به دلیل مشکلات خاص کشور با وجود اینکه دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون در نظر گرفته شده بود ریالی از ردیف اختصاص یافته محقق نشد.

وی با بیان اینکه از اختیارات استانی در پیگیری و تمام شدن این جاده استفاده شده است گفت: امسال اعتبار این پروژه به ۲ برابر افزایش و جزء پروژه‌های اصلی قرار می‌گیرد.

خادمی از وقوع تصادفات مرگبار در این محور ابراز نگرانی و همدردی کرد و افزود:آگاه باشید که ماکمترازشما از این تصادف ها ناراحت نمی‌شویم.

وی گفت:پیمانکار دیگری جایگزین پیمانکار دوم پروژه می‌شود و امیدواریم بخشی از جاده تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

استاندار از آبرسانی به دهدشت غربی بعنوان دیگر اولویت‌های استان نام برد و با بیان اینکه امسال ۴۸ میلیارد برای این طرح در نظر گرفته شده است گفت: با وجود عدم تعریف پروژه جدید آبرسانی به چهار شهر دهدشت، سوق، لنده و چرام مصوب شده و در سفر هیأت دولت ۶۰ میلیارد تومان برای ان در نظر گرفته شد که تا پایان سال ۹۴ آبرسانی انجام شود.

وی به برگزاری یادواره حسین پناهی در شهردهدشت یا سوق دراینده نزدیک خبرداد و افزود:آرامگاه این شاعروهنرمندبرجسته استان در خور نام ایشان طراحی می گردد.

نظرات

  1. ناشناس گفت:

    مردم ما فقط استقبال خوب بلدند

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت