پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 شهریور 1395 ساعت 18:06:: شناسه خبر: 5724

اظهارنظرعجیب مدیرکل راه وشهرسازی در سوق:

پیمانکاری که پول نخواهد معرفی کنید

حسن فدایی با اشاره به تلاش‌های استاندار در فراهم شدن زیر ساخت‌های راه تصریح کرد: نیازست به این پروژه توجه ویژه و تأمین اعتبار شود تا بتوانیم آرزوی دیرینه مردم سوق را مرتفع کنیم.

پایگاه خبری صدای جنوب:

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد از مردم سوق به خاطر وضعیت جاده ارتباطی وتاخیر چندساله وهمچنین مشکلاتی که برای آنها بوجود امده عذرخواهی کرد و اظهار داشت: امیدوارم قصور حقیر را دراین باره ببخشید.

به گزارش صدای جنوب ،حسن فدایی با اشاره به تلاش‌های سیدموسی خادمی استاندار در فراهم شدن زیر ساخت‌های  راه ارتباطی تصریح کرد: نیازست به این پروژه توجه ویژه و در سریع ترین زمان تأمین اعتبار شود تا بتوانیم آرزوی دیرینه مردم سوق رابراورده کنیم.

وی با بیان اینکه پروژه‌های ملی از اعتبارات ملی در وزارت‌خانه تزریق می‌شوند افزود: اعتبارات تملک دارایی استان هم در شورای استان مصوب و در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان در فصول مشخص و توزیع می‌شود.

فدایی طول پروژه را ۱۰ کیلومتر دانست و با بیان اینکه اگر در کارهای اجرایی برنامه‌ریزی داشته باشیم قطعاً موفقیت حاصل می‌شود ادامه داد: این پروژه در ۲ قطعه آغاز و حفاری انجام شد که باعث وقوع تصادف های زیادی  در محور شده است.

وی در تشریح جزئیات جاده گفت: پروژه تا سال ۹۳ به عنوان جاده دهدشت،سوق و لنده تعریف شده بود و تا پایان برنامه چهارم همه اعتبارات برای این پروژه ۳۵ کیلومتری ۹۰۰ میلیون تومان بود.

فدایی با اشاره به تقسیم پروژه به دو محور افزود: سال ۹۳ محور سوق به دهدشت جداسازی و سوق به لنده حذف شد.

وی اعتبارات سال ۹۳ پروژه را ۲ میلیارد و ۲۷۰ میلیون تومان دانست و با بیان اینکه از این مبلغ یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان پرداخت شد بیان کرد: دو پیمانکار در دو قطعه کار می‌کنند و بیش از ۲ میلیارد تومان مطالبه دارند و یکی ازپیمانکاران بعلت مطالباتی که دارد ازادامه کارخودداری نموده است.

فدایی کمبود اعتبارات را مانع اجرای پروژه خواند و گفت: مادستگاه اجرایی هستیم و به عنوان دستگاه اجرایی در صورت تأمین اعتبار توانایی کار کردن داریم.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد افزود: هر پیمانکار توانمندی که مردم سوق پیشنهاد دهند و از توانایی کار او اطمینان داشته باشند به عنوان پیمانکار جدید جایگزین و پروژه به وی واگذار می‌شود مشروط به اینکه پول نخواهد.

برپایه گزارش خبرنگار صدای جنوب پس از این سخنان لحظاتی جو جلسه ملتهب شدومجری برنامه وامام جمعه سوق ومردم حاضردرسالن اعتراض نمودند که فدایی سخنان خودراقطع ومجری برنامه هم درادامه گفت ما منتظر صحبت استاندارهستیم تا درمورد این راه ارتباطی سخن بگوید.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت