پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 25 مرداد 1395 ساعت 14:05:: شناسه خبر: 5383

ضربه فنی کهگیلویه بزرگ در جذب اعتبارات سفرهای استانی

اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان صدای جنوب است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست.
بینندگان صدای جنوب می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.

مردم کهگیلویه بازهم بازی باخت باخت را تجربه نمودند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

یادداشتی از مصطفی گنجی:

دولت تدبیر و امید در آخرین سفر استانی خود با استقبال گرم مردم میهمان نواز هم استانی وارد استان کهگیلویه و بویراحمد پایتخت طبیعت کشور شد.

مجمع نمایندگان استان در این سفر تلاش کردند با بیان گوشه ای از مشکلات موجود، برای طرح ها و پروژه های عمرانی حوزه انتخابیه خود اعتبارات لازم را جذب کنند.اما در پایان این سفر در کمال ناباوری باز هم حوزه انتخابیه کهگیلویه-بهمیی-چرام و لنده که از دیر باز تا کنون همیشه مورد کم لطفی مسولان قرار میگرفت، این بار هم مورد کم لطفی و در واقع بی لطفی مسولان قرار گرفت و از مجموع ۹۹۷ میلیارد تومان اعتبار مصوب برای استان، تنها میزان ۲۵۷ میلیارد تومان یعنی یک چهارم اعتبارات مصوب را شامل شد.

آیا این انصاف است که از این مجموع فقط یک چهارم آن سهم چهار شهرستان بزرگ استان (کهگیلویه-بهمیی-چرام-لنده) شود؟ در حالیکه از این میزان تقریبآ پنجاه درصد آن صرف بهسازی جاده های ارتباطی که از دولت گذشته به یادگار مانده، میشود!!!

نکته قابل توجه دیگر، سخنان تآمل برانگیز نماینده محترم شهرستان میباشد که حوزه انتخابیه خود را به «زندان»تشبیه کرده است ومردم رابه آتش زیر خاکستر مثال زده است.

به هر حال ،سفرهیات دولت انجام شد هر چند که مردم کهگیلویه بزرگ در جذب اعتبارات سفرهای استانی، بازی از قبل تعیین شده “باخت-باخت” را بار دیگر تجربه میکردندو بازهم ضربه فنی شدند.

سید مصطفی گنجی

نظرات

  1. سجاد گفت:

    چرام تو بدترین وضعیت ،چرام نابسامان ،اولین رئیس دربی خبری عوض شد ،رئیس بهزیستی عوض شد اما واقعا متاسفیم برا کسی که راکبی رو معرفی کرده

  2. موسوی گفت:

    تا زمانی که مسولین شهرستان کهگیلویه در خواب هستن نباید انتظار معجزه داشته باشیم . مسولین سایر شهرستانها بفکر ارتقای کمی و کیفی شهرستان خود هستن اما در کهگیلویه متاسفانه فقط منافع شخصی در صدر امور میباشد ب امید روزی ک مسولین کهگیلویه از خوابی ک خود را ب ان زده اند بیدار شوند هر چند بعید ب نظر میرسد . . .

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت