پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 دی 1395 ساعت 15:10:: شناسه خبر: 12019

فتاح پور در نشست شورای اداری شهرستان چرام عنوان کرد:

عقب نشینی استکبار در مقابل نظام اسلامی در ماجرای برجام/خدمات چشمگیر دولت تدبیروامید در شهرستان چرام

فتاح پور:برجام متعلق به دولت تدبیر وامید و یا آقای ظریف نیست بلکه متعلق به تمامی ملت ایران است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

فرماندارچرام در نشست شورای اداری این شهرستان گفت:دولت تدبیر و امید در سال های گذشته علی رغم همه مشکلات خدمت رسانی را به تمامی نقاط بویژه روستاهای دورافتاده با جدیت دنبال نموده و امروز با نگاه ویژه دولتمردان و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی شاهد به ثمر نشستن این فعالیت ها و تکمیل زیرساخت ها در شهرستان چرام هستیم.
به گزارش صدای جنوب،در این نشست که هاشمی پور نماینده مردم درمجلس شورای اسلامی ، امام جمعه چرام ومدیران این شهرستان حضورداشتند ابراهیم فتاح پور بااشاره به موضوع برجام افزود:برجام متعلق به دولت تدبیر وامید و یا آقای ظریف  نیست بلکه متعلق به تمامی ملت ایران است.

ابراهیم فتاح پور به رویکردهای مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت:رویکرد را مقام معظم رهبری تحت عنوان نرمش قهرمانانه تعریف کردند که این خط قرمز جمهوری اسلامی است.

این مسئول با تشکر از مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری بیان کرد:تیم کاری ریاست جمهوری شش قدرت برتر دنیا را به ستوه آوردند و با نرمش تعریف شده توسط مقام معظم رهبری دنیا را وادار به عقب‌نشینی کردند.

فرماندار چرام افزود:انشالله خدمات دولت به مردم نادیده گرفته نشود زیرا همه دولت ها خدمت کردند و ماهم باید برای موفقیت این دولت همدل شویم.

فتاح پور با اشاره به تعاریفی که مخالفان برجام بکار می بردندتصریح کرد: گفتن «قاب برجام» و دیگر موارد اینچنینی نشان می دهد که این افراد شناخت خوبی از برجام و دستاوردهای آن ندارند.

وی در بخش پایانی سخنانش گفت:امیدوارم که همه گروه ها و وجناح های مختلف در مقابل دشمنان بویژه آمریکا در دفاع از اصول نظام متحد شوند وباکنارگذاشتن اختلافات شاهد به انزوا کشیده شدن بیشتر دشمنان باشیم.

IMG-20170118-WA0017 IMG-20170118-WA0024

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت