پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 25 دی 1395 ساعت 09:10:: شناسه خبر: 11791

مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد:

ماجرای جان سپردن معلم چرامی در برف در کتابهای درسی چندپایه به چاپ رسید

ماجرای نوروزی معلم فقید چرامی به همراه عکس وی در کتاب دانش آموزان بعنوان جلوه ای از زندگی ایثار وجان سپردن در مسیر خدمت به چاپ رسیده ودر سراسر کشور توزیع شده است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

ماجرای جان سپردن معلم کهگیلویه وبویراحمدی در برف در کتابهای درسی چندپایه به چاپ رسید.
به گزارش صدای جنوب،برای نخستین بار حادثه جان سپردن مرحوم علی نوروزی در مسیر برگشت از مدرسه به خانه در برف در کتابهای درسی کلاسهای چندپایه ابتدایی بعنوان جلوه های ماندگار معلمی به چاپ رسید.

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت:علی نوروزی معلم فقید دوره ابتدایی آذرماه ۹۴در برگشت از روستای محل تدریس خود در برف گرفتار وجان سپرد.

هادی زارع پور گفت: ماجرای این معلم فقید به همراه عکس وی در کتاب دانش آموزان بعنوان جلوه ای از زندگی ایثار وجان سپردن در مسیر خدمت به چاپ رسیده ودر سراسر کشور توزیع شده است.

وی گفت:وزیر آموزش وپرورش وآموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد امسال در آئین ویژه ای از خانواده مرحوم نوروزی تقدیر کردند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش وپرورش استان هم گفت:در کتاب نوسازی وبهسازی یادگیری در کلاسهای چندپایه که برای نخستین بار درسال۹۵تدوین شده عکس مرحوم نوروزی وکلاس درسش برای آشنایی تمامی معلمان ابتدایی چندپایه کشور به نمایش گذاشته شده است.

علی شیر زهرایی گفت:این اقدام ارزشمند به پاس تکریم معلمان و گرامیداشت یادمرحوم نوروزی از معلمان ابتدایی شهرستان چرام انجام شده است.

وی گفت:این کتاب براساس پنجمین هدف عملیاتی سند تحول بنیادین در بسط عدالت در برخورداری از فرصتهای تعلیم وتربیت چاپ شده ودر اختیار راهبران آموزشی مدارس قرار می گیرد.

رئیس آموزش وپرورش چرام هم گفت:مرحوم علی نوروزی از معلمان ابتدایی این شهرستان با ۲۹سال سابقه خدمت در روستا را بر شهر ترجیح داد ودر این مسیر جان سپرد.

صدرالله عزیزی گفت:وی معلم روستای طسوج در۶۵کیلومتری مرکز شهرستان در دبستان شهیدان سروش نژاد بود که در مسیر روستا به شهر در برف وکولاک به همراه یکی از همراهان خود جان سپرد.

همسر مرحوم نوروزی هم گفت:مرحوم علاقه شدیدی به تدریس در روستا و وابستگی زیادی به بچه ها وتدریس داشت.

وی گفت:بسیار خوشحالم که مسئولان آموزش وپرورش کشور،استان وشهرستان نسبت به مرحوم نوروزی از تقدیر-سرکشی وماندگار شدن در کتابهای درسی دریغ نکردند.

SONY DSC

 

SONY DSC

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت