پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 23 آذر 1395 ساعت 06:09:: شناسه خبر: 9608

یادداشت/

قافیه را باخته اید به شاه بیت غزل سیاست چنگ نزنید

اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان صدای جنوب است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست.
بینندگان صدای جنوب می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.

سخن از ائتلاف در برابر اصلاحات گفتید غافل از اینکه همگان میدانند ائتلافی که دنبالش بودید و سردار جوابتان کرد فقط ائتلاف در برابر جریان موسوم به حزب الله بود که جزء لاینفک جبهه متحد اصول گرایی ست.

پایگاه خبری صدای جنوب:

یادداشت/جنابان دانشی پور و موسوی مقدم قافیه را باخته اید به شاه بیت غزل سیاست چنگ نزنید/دم زدنتان از اصول گرایی فصول گرایی بیش نیست!

حسین رهی

«بسم الله الرحمن الرحیم.

جنابان دانشی پور و موسوی مقدم قافیه را باخته اید به شاه بیت غزل سیاست چنگ نیندازید . مرثیه جگر سوز در رسای دل سوخته تان را آبی نیست که ته مانده زغالهای سوخته قلب داغدار از شکست ۷ اسفندرا خاموش کندتا تبدیل به خاکستر نشوند. متأسفانه خاکستر شدید .وزش باد ملایم پاییزی خاکستر سرد را به بی سرانجامی میرساند و بدان که بسان خار خشک کنگر نیمه جان خود را به لب گرفته اید . روح رنجورتان را پرستاری نیست و اما هرز چند گاهی عرض خود می بری و زحمت ما میدارید . بهترین پاسخ به شماها را سکوت می دانم اما در جهت تنویر افکار عمومی نکاتی را تیتروار به عرض می رسانم. ۱- سخن از ائتلاف در برابر اصلاحات گفتید غافل از اینکه همگان میدانند ائتلافی که دنبالش بودید و سردار جوابتان کرد فقط ائتلاف در برابر جریان موسوم به حزب الله بود که جزء لاینفک جبهه متحد اصول گرایی ست . پس دم زدنتان از اصول گرایی فصول گرایی بیش نیست . ۲- روحانیت معظم رکن و ستون اصلی ورود و پیروزی آقای عدل هاشمی بوده و خط مستقیم ادامه مسیر در چارچوب نظام اسلامی . وجود بابرکت آمیر احمد تقوی پدر معنوی کهگیلویه و حمایت همه جانبه ٬ تعامل و هماهنگی با حضرت آیه اله ملک حسینی و انتخاب سید عبدالله دانشی امام جمعه موقت استان بوشهر بعنوان مسئول و مشاور فرهنگی نماینده دلیل محکمی هست بر جایگاه رفیع روحانیت در جریان سیاسی عدل هاشمی . ۳- با افتخار اعلام میکنم برای حاج آقا موحد احترام خاص قائلم و هرگز هتک حرمت نکرده و نخواهم کرد و هرآنچه بعضا گفته ام در جواب مقالات شما و دوستانتان بوده و درثانی نقد عملکرد وی بعنوان نماینده ادوار مجلس بوده نه شخصیت حقیقی ایشان . اما در مورد آقای بزرگواری دایه دلسوزتر از مادر شده اید !!! تاریخ کهگیلویه آنهمه افترا ٬ بی حرمتی و تهمت را از زبان مخالفینش به یاد نخواهد برد. و واویلا در فضای مجازی … شما و دوستانتان بودید یا تیم رسانه ای هاشمی ؟ دل بزرگواری از دست امثال شماها خون شد و هرچه نصیحتتان کرد و فریاد برآورد فایده ای نداشت . آنموقع من در کنارش بودم نه شما مدعیان . بزرگواری مورد تحسین فعلی و مقطعی شما همان بزرگواری نماینده هست . !!! حال مصادره و برداشت بعید از سخنانش به نفع خود شرم آور است. ۴- به حضرت آمیراحمد تقوی و حضرت آیه اله ملک حسینی می نگارید و با پررویی ٬ وقاحت و اساعه ادب به صراحت میگوئید « چنانچه در این خصوص بصورت شفاف موضع اتخاذ نکنید باعث بدنامی منطقه در سطح کشور وپایین آمدن شأن والای روحانیت در این استان خواهید شد » !!! به قول معروف دست پیش می گیرید که پس نیفتید .! ما هم ورود این عزیزان به موضوع را به انتظار نشسته ایم تا سیه روی شود هرکه در او غش باشد. روحانیت معظم به ویژه این سرمایه های معنوی استان تاج سر ما هستند و به راهنمایی و ارشاد آنان نیازمندیم . ۵- بدانید هر ادعای واهی حرف حساب به حساب نمی آید . حرف زدن و نوشتن بدون سند و مصداق ٬ قابل پیگیری قضایی در این دنیا و واگذار نمودن به خدای بزرگ برای آن دنیا . پس اینگونه لجام گسیخته نباشید که در پس امروز بود فردایی . ۶- در پایان متذکر میشوم که هدف شماها را میدانیم . مظلوم نمایی و اعلام موجودیت سیاسی و مهمتر از آن به حاشیه بردن نماینده ساعی کهگیلویه بزرگ است اما بدانید راهی که میروید به ترکستان است . والعاقبه للمتقین »

سید حسین رهی

۹۵/۹/۲۲

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت