پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 14 آذر 1395 ساعت 23:09:: شناسه خبر: 9176

باحضورفرمانده سپاه فتح استان برگزار شد:

تجلیل از برگزیدگان جشنواره مالک اشتر در یاسوج/​انتخاب سرهنگ برومند زاده به عنوان فرمانده برتر استانی و کشوری+تصاویر​

در این جشنواره از ۷۰ نفر از برگزیدگان استانی دومین جشنواره سراسری مالک اشتر رده‌های مختلف سپاه کهگیلویه و بویراحمد با حضور سردار بوعلی و مسئولان استانی در یاسوج تجلیل شدند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

دومین جشنواره مالک اشتر سراسری سپاه فتح با حضور سردار بوعلی، فرماندهان و اقشار برتر بسیج در سالن حسینیه ثارالله یاسوج برگزار شد.

به گزارش صدای جنوب ، در این آئین از برگزیدگان استانی رده‌های مختلف سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در قالب جشنواره مالک اشتر با حضور فرمانده سپاه فتح تجلیل شد.

سردار بوعلی  فرمانده سپاه فتح در این جشنواره اظهار کرد: با بیان اینکه همگی در تلاش هستیم که سپاه فتح استان به یک سپاه موفق تبدیل شود که به صورت واقعی اثرگذار باشیم، وظایفی که تمامی سطوح بر عهده افراد گذاشته، را به سرانجام برسانیم.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر همت و همکاری جهت تحقق یافتن اهداف سازمان، اضافه کرد: باید برنامه‌ای منسجم و هدفمند برای رسیدن به اهداف عالی و کلان سازمان تهیه و اجرا کنیم.

وی برنامه‌های هر رده یا پایگاه را شامل دو بخش برنامه‌های محول شده و برنامه‌های ابتکاری بیان کرد و گفت: باید با دقت در حوزه دوم افراد نخبه و خلاق را شناسایی و از آنها استفاده کنیم.

بوعلی با اشاره به موفقیت مختلف بسیجیان، فرماندهان و مسوولان رده‌های مختلف سپاه استان در کشور، گفت: موفقیت اخیر را حوزه دانشگاهی، رتبه دوم و در حوزه اردوهای جهادی دانشگاه فرهنگیان استان ما رتبه سوم کشور را کسب و امروز در تهران از آنها تقدیر شد.

وی تقدیر و تجلیل از برگزیدگان مالک اشتر را بهانه‌ای برای تشویق دیگران عنوان کرد و بیان داشت: اگر با دقت و با هدف تحقق اهداف مقام معظم رهبری کارها را پیش ببریم باعث افتخار پایگاه، رده و استان خود در کشور خواهیم بود.

وی با اشاره به ارزیابی سالانه در سطوح مقاومت افزود: ابتکار و تلاش در این ارزیابی در نظر گرفته شده است، کهگیلویه و بویراحمد رتبه های بالایی در این ارزیابی داشته است.

سردار بوعلی تصریح کرد: دو دانشجو در حوزه دانشجویی و اردوی جهادی دانشگاه فرهنگیان که به ترتیب در کشور رتبه دوم و سوم را کسب کردند، که در دومین جشنواره سراسری مالک اشتر تجلیل شدند.

وی ادامه داد: کسب دو رتبه در جشنواره کشوری مالک اشتر افتخاراتی برای سپاه فتح استان که در واقع رقابت سالم بین جوانان در سطوح مختلف است.

 برپایه همین گزارش،سرهنگ سعید برومند زاده فرمانده سپاه ناحیه کهگیلویه به عنوان فرمانده برتر استانی و کشوری برای دومین سال پیاپی انتخاب شد.

  img-20161205-wa0011

همچنین در این جشنواره از ۷۰ نفر از برگزیدگان استانی دومین جشنواره سراسری مالک اشتر رده‌های مختلف سپاه کهگیلویه و بویراحمد با حضور سردار بوعلی و مسئولان استانی در یاسوج تجلیل شدند.

img-20161205-wa0019img-20161205-wa0017

img-20161205-wa0012   . img_7775-768x512img_7771-768x512

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت