پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 11 آذر 1395 ساعت 13:09:: شناسه خبر: 9009

حمله آرام ترین وزیر احمدی نژاد به دولت روحانی

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه خبری از تحقق وعده‌های سرخرمن دولت برای قیمت دلار نیست،گفت: دولت همین مقدار که به حاشیه‌ها و سیاسی‌ کاری‌ها می‌پردازد به امور واقعی مردم توجه می‌‌کرد، چه بسا اتفاقات مثبتی صورت می‌گرفت.

پایگاه خبری صدای جنوب:

سید محمد حسینی عضو هیات موسس جبهه یکتا و وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی که در کابینه محموداحمدی‌نژاد به وزیر آرام مشهور بود در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس،‌ با اشاره به افزایش نرخ دلار و رسیدن آن به ۴ هزار تومان اظهار داشت: دولتمردان تاکنون تثبیت قیمت دلار را از دستاوردهای بزرگ خود می‌دانستند و حتی در هنگام امضای برجام، هواداران را ترغیب به جشن و پایکوبی کردند که فصل جدیدی از شرایط مناسب اقتصادی فراهم شده است.


حسینی ادامه داد: عده‌ای از افراد ساده‌لوح در آن شور و شعف، اسکناس هزار تومانی و حتی ۵۰۰ تومانی را در کنار و معادل دلار قرار می‌دادند و با این وعده‌های سرخرمن، شادی کاذب و ناصوابی را در مردم ایجاد کردند، در روزنامه‌ها و رسانه‌های مجیزگوی دولت تیترهایی زدند که بالاخره کلید روحانی معجره کرد، فتح‌الفتوح صورت گرفت و درهای رحمت به روی مردم ایران باز شد!

عضو جبهه یکتا بر همین اساس افزود: این اقدامات در حالی صورت گرفت که آن هیجانات تصنعی فرو نشسته و مردم واقعیت‌های زندگی را می‌بینند که با وجود گذشت زمان نسبتا طولانی اثری از آن وعده‌ها نیست و هرچه زمان می‌گذرد شرایط معیشتی آنها دشوارتر می‌شود.

وی تصریح کرد: در همین روزها یکی از اساتید مبلغ دولت که در تمامی امور خود را صاحب نظر می‌داند در لندن، ضمن پذیرش ناکامی دولت در امور اقتصادی و افزایش بیکاری، مذبوحانه تلاش کرد به فرافکنی و توجیه ناکارآمدی همکاران خود بپردازد و برهمین اساس اظهار فضل کرد که بخش بزرگی از اقتصاد کشور توسط نهادهایی اداره می‌شود که خارج از کنترل دولت است.

حسینی افزود: بر فرض درستی این مطلب مگر رئیس جمهور واقف به ساختار اقتصادی کشور نبوده است که در وقت تبلیغات ریاست جمهوری و در هنگام مذاکرات چنین قاطعانه به مردم وعده داد و حال که باید مردم نتایج ملموس آن را ببینند چنین دفاعیه‌های بی‌اساسی صورت می‌گیرد؟

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه با بررسی روند اقدامات ضعیف دولت در سال‌های اخیر نمی‌توان بیش از این توقع و انتظاری از این مجموعه داشت خاطرنشان کرد: اگر همین مقدار که به حاشیه‌ها و سیاسی‌ کاری‌ها می‌پردازند به امور واقعی مردم توجه می‌شد چه بسا اتفاقات مثبتی صورت می‌گرفت.

وی در پایان تاکید کرد: با ادامه وضع موجود قطعا شق‌القمری رخ نخواهد داد و فقط یک نکته می‌ماند و اینکه حضرات با چه ترفند و به قول خودشان چه تدبیری می‌خواهند یک دور دیگر هم اعتماد مردم را جلب کرده و با چه فلسفه‌بافی‌هایی تقصیرات را به دیگران حواله دهند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت