پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 11 آذر 1395 ساعت 13:09:: شناسه خبر: 9003

استقلال – السد۱۹ بهمن در آزادی/ تقابل ژاوی ستاره سابق بارسلونا با آبی‌ها

تنها نماینده ایران در پلی آف آسیا باید به مصاف تیمی برود که ژاوی ستاره سابق بارسلونا را در اختیار دارد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

استقلال تنها نماینده باشگاه های ایران در مسابقات پلی آف لیگ قهرمانان آسیا است و علیرضا منصوریان باید برای حضور در مرحله گروهی در تهران میزبان السد باشد.

این بازی از این لحاظ مهم است که مرتضی پورعلی گنجی و ژاوی ستاره سابق بارسا در السد بازی می کنند و بدون شک حضور این دو نفر در ترکیب تیم قطری بخ جذابیت‌های بازی خواهد افزود.

استقلال در صورتی که در این تک بازی بتواند برنده شود وارد مرحله گروهی لیگ قهرمانان اسیا و درست در همان جایی که استقلال خوزستان، ذوب آهن و پرسپولیس حضور دارند خواهد شد.

با برگزاری دیدار فینال جام حذفی ازبکستان رتبه‌بندی و برنامه دقیق بازی‌های پلی آف لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد که بر این اساس استقلال ایران در مرحله پلی آف سه شنبه ۱۹ بهمن میزبان یاران ژاوی و پورعلی گنجی در تیم السد خواهد بود.

لوکوموتیو با غلبه بر نسف کارشی قهرمان جام حذفی ازبکستان شد و این درحالیست که لوکوموتیو پیش از این با قهرمانی در لیگ تک سهمیه مستقیم ازبکستان را نیز از آن خود کرده بود. حالا با شکست نسف در فینال جام حذفی سهمیه اول ازبک ها در پلی آف در اختیار بنیادکار به عنوان نایب قهرمان لیگ باقی ماند و سهمیه دوم ازبک ها در پلی آف به نسف رسید.

به این ترتیب در مرحله پلی آف الوحده امارات میزبان برنده دیدار الوحدات اردن و الحدید بحرین است و الفاتح عربستان میزبان نسف کارشی ازبکستان خواهد بود.

براساس رتبه بندی کنونی، استقلال ایران باید در تهران مقابل بنیادکار ازبکستان قرار می‌گرفت اما از آنجا که در این صورت دو تیم قطری باید به مصاف هم می رفتند همانند فصل گذشته (لیگ قهرمانان ۲۰۱۶) تغییراتی در جدول اعمال می‌شود تا دو تیم از یک کشور مقابل هم قرار نگیرند. به همین دلیل با جابه‌جایی تیم‌ها استقلال ایران میزبان السد قطر خواهد بود و الجیش قطر از بنیادکار ازبکستان پذیرایی خواهد کرد.

گفتنی است در صورتی که سهمیه ایران در آسیا ۲+۲ باقی می‌ماند پرسپولیس باید در پلی آف از السد قطر پذیرایی می‌کرد اما با تغییرات اعمال شده و صعود مستقیم پرسپولیس به مرحله گروهی لیگ قهرمانان، استقلال باید در پلی آف از یاران ژاوی هرناندز پذیرایی کند./کاسپیین

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت