پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 10 آذر 1395 ساعت 12:09:: شناسه خبر: 8964

عزاداری محبان امامت و ولایت در سالروز شهادت ثامن الحجج (ع) در کهگیلویه وبویراحمد

سخنرانان و مداحان در آیین های سوگواری به تبیین بخشی از زندگانی، فضائل و ویژگی های اخلاقی ثامن الحجج (ع) پرداختند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

همزمان با ۳۰ صفر سالروز شهادت جانگداز هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت امام رضا (ع) مردم تمامی نقاط کهگیلویه و بویراحمد عزادار و سوگوار شدند.

به گزارش صدای جنوب، قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد از شب گذشته و امروز با نصب پارچه نوشته های سیاه رنگ بر سر درب منازل، مغازه ها و مکان های عمومی عشق، ارادت و دلدادگی خود را نسبت به امام هشتم (ع) نشان دادند.
ارادتمندان، شیفتگان و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در قالب دسته های سینه زنی و زنجیر زنی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد با حرکت به سمت حرم امامزادگان، مساجد، تکایا و حسینیه ها در غم جانسوز ضامن آهو به سوگ نشستند.
امروز حسینیه ها، مساجد و خیابان های شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد صحنه دلدادگی و ارادت شیفتگان به ائمه اطهار (ع) بود.
مسجد جامع شهر یاسوج امروز جوابگوی خیل جمعیت مشتاق و ارادتمند به ساحت مقدس امام رضا (ع) نبود و بسیاری از عزاداران در بیرون از مسجد به یاد مظلومیت خاندان رسول الله اشک ماتم ریختند.

سخنرانان و مداحان نیز در آیین های سوگواری به تبیین بخشی از زندگانی، فضائل و ویژگی های اخلاقی ثامن الحجج (ع) پرداختند. ایرنا

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت