پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 10 آذر 1395 ساعت 06:09:: شناسه خبر: 8934

استاندارکهگیلویه وبویراحمد:

قضاوت نادرست درباره عملکرد مسئولان کاری دور از شان و رسالت خبرنگاران است

خادمی گفت: نقد منصفانه حق رسانه های ارتباط جمعی است، اما نگرش های سطحی در شان رسانه های حرفه ای و خدمتگذار نیست.

پایگاه خبری صدای جنوب:

 استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با پیگیری های انجام شده از سوی مسئولان این استان، پروازهای فرودگاه یاسوج از ۱۴ آذر سال جاری در تمامی روزهای هفته به جز روز شنبه از سر گرفته می شود.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، سید موسی خادمی با اشاره به اینکه تعطیلی فرودگاه یاسوج به دلیل تعمیر و تطویل باند فرودگاه بوده است، تصریح کرد: با هدف انجام عملیات اجرایی زهکشی، افزایش عرض باند و روکش آسفالت در طول باند، از یک ماه گذشته این فرودگاه از حالت عملیاتی خارج شده است.
وی گفت: طرح افزایش طول باند فرودگاه یاسوج به میزان ۶۰۰ متر در ۲ شیفت کاری در حال اجراست که مراحل پایانی را سپری می کند.
استاندار کهگیلویه و بویر احمد افزود: اجرای این طرح تضمین کننده پروازهای ایمن و توسعه پروازها با هواپیماهای بزرگتر را در پی خواهد داشت.
خادمی اظهار داشت: در حال حاضر به دلیل محدودیت در نوع هواپیمای قابل استفاده در فرودگاه یاسوج که در اختیار شرکت هواپیمایی آسمان است، استفاده از سایر هواپیماها و ایرلاین ها وجود ندارد.
وی گفت: امید است با افزایش طول باند فرودگاه یاسوج به سه هزار و ۲۰۰ متر در آینده نزدیک و با ارتقاء باند فرودگاه، آمادگی نشستن هواپیماهای متوسط فراهم شود.
استاندار کهگیلویه و بویر احمد افزود: مدیریت استان تمام ظرفیت و تلاش خود را برای عملیاتی کردن مجدد فرودگاه به کار گرفته است.
خادمی بیان کرد: پرداخت تعهدات در چارچوب تفاهم نامه امضاء شده با شرکت هواپیمایی آسمان در دست انجام است.
وی در واکنش به برخی اخبار منتشر شده در رسانه های محلی مربوط به فرودگاه یاسوج گفت: رسانه های ارتباط جمعی در انعکاس اخبار، بی طرفانه و منصافه قضاوت کنند.
استاندار کهگیلویه و بویر احمد تصریح کرد: شایعه پراکنی و قضاوت نادرست درباره عملکرد مسئولان کاری دور از شان و رسالت خبرنگاران است.
خادمی اظهار کرد: هر چند نقد منصفانه حق رسانه های ارتباط جمعی است، اما نگرش های سطحی در شان رسانه های حرفه ای و خدمتگذار نیست.
وی ابراز کرد: مبلغ مورد بحث و مطرح شده در برخی سایت های محلی، برای تعهد استان در قبال صندلی های خالی در ابتدای برقراری مجدد پروازهای فرودگاه و در راستای حمایت از افزایش تعداد پروازها در این استان بوده و ربطی به خرید بلیط توسط استانداری ندارد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: انتظار می رود رسانه ها برای کمک به توسعه پایدار این خطه به گونه ای عمل کنند تا ضمن روشن کردن افکارعمومی، از انتشارخبرهای بی اساس پرهیز کنند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت