پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 07 آبان 1395 ساعت 10:08:: شناسه خبر: 7747

در اعتراض به پرداخت نکردن حقوق و مزایا:

نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی در مقابل استانداری کهگیلویه و بویراحمد تجمع کردند

یکی از این افراد گفت: چندین بار برای دریافت مطالباتمان تجمع و اعتراض کردیم اما دستگاه مربوطه به ما می‌گوید که اعتباری برای پرداخت مطالبات شما نداریم.

پایگاه خبری صدای جنوب:

در حدود ۷۵ نفر از نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی ظهر امروز با تجمع در مقابل استانداری کهگیلویه و بویراحمد خواستار پرداخت مطالبات خود شدند.

به گزارش صدای جنوب به نقل از فارس یکی از این افراد گفت: تمام مسؤولیت‌‌ها شامل جلوگیری از آتش‌سوزی در جنگل‌ها و مراتع، دفاع از عرصه‌های منابع طبیعی، گشت‌زنی برای جلوگیری از تخریب اراضی ملی و جلوگیری از قطع درختان بر عهده نیروهای یگان حفاظت است و ما ۲۴ ساعته در حال فعالیت هستیم.

وی افزود: اما نه تنها اضافه کار، مأموریت و تبدیل وضعیت برای ما در نظر گرفته نمی‌شود بلکه حقوق قانونی ما را نیز پرداخت نمی‌کنند.

این نیروی یگان حفاظت منابع طبیعی استان بیان کرد: برخی از این افراد حدود ۱۵ سال سابقه کار دارند اما هر شش ماه یکبار به ما حقوق پرداخت می‌شود آن هم تنها نصف حقوق که این انصاف نیست به گونه‌ای که در حال حاضر ۵ ماه است که هیچ حقوقی دریافت نکرده‌ایم.

یکی دیگر از این افراد گفت: چندین بار برای دریافت مطالباتمان تجمع و اعتراض کردیم اما دستگاه مربوطه به ما می‌گوید که اعتباری برای پرداخت مطالبات شما نداریم.

وی گفت: چند بار به استانداری مراجعه کردیم حتی به سازمان برنامه و بودجه رفتیم اما تاکنون مطالبات و مشکلات ما پرداخت نشده است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت