پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 آبان 1395 ساعت 11:08:: شناسه خبر: 7691

امام جمعه دهدشت:

مسئولان، مردم «دلی مهتاب» را دریابند/تقدیر از هلال احمرکهگیلویه در خدمات رسانی به مناطق محروم

حجت الاسلام حسینی بیان کرد: با توجه به طرح ویزیت و توزیع داروی رایگان نیاز است مسئولان شبکه بهداشت و درمان وسایر دستگاه ها همکاری لازم را در اجرای این طرح با جمعیت هلال احمر شهرستان درسایر مناطق محروم داشته باشند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

 امام جمعه دهدشت همراه با کاروان سلامت جمعیت هلال احمرکهگیلویه از منطقه محروم «دلی مهتاب» بخش چاروسا بازدید و از نزدیک با مردم گفتگو کرد.

به گزارش صدای جنوب،حجت الاسلام سیدنصیرحسینی اظهارداشت:مردم این منطقه از امکانات اولیه زندگی برخوردارنیستند و زیبنده نیست پس از۳۷سال از عمرپربرکت انقلاب اسلامی هنوز چنین روستاهایی فاقد امکانات، وجودداشته باشند.

وی افزود: مسئولان مردم این منطقه را دریابند وبرای انها فکر اساسی کنند.

وی کمبود آب اشامیدنی،راه ارتباطی ، فضای آموزشی مناسب و برق را عمده ترین مشکلات مردم ذکر نمود.

حسینی تجمیع روستاها را یکی از راه های کاستن از مشکلات آنها بیان کرد واز ابتکار جمعیت هلال احمر کهگیلویه در شناسایی و کمک به مردم محروم درروستاهای دورافتاده قدردانی نمود.

 وی گفت: عملکرد جمعیت هلال احمر کهگیلویه در کاهش آلام در حوادث و یا محرومیت زدایی از مناطق محروم درخشان است و باید به  الگویی مناسب برای سایر مدیران استانی و شهرستانی تبدیل شود.

امام جمعه دهدشت طرح کاروان سلامت را یکی از طرح های موفق جمعیت هلال احمر دانست و گفت: جمعیت هلال احمر با اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم نقش مهمی در بهبود سطح زندگی و ارتقای خدمات بهداشتی این مناطق دارد.
حجت الاسلام حسینی بیان کرد: با توجه به طرح ویزیت و توزیع داروی رایگان نیاز است مسئولان شبکه بهداشت و درمان وسایر دستگاه ها همکاری لازم را در اجرای این طرح با جمعیت هلال احمر شهرستان درسایر مناطق محروم داشته باشند.
امام جمعه دهدشت  در این سفر احکام شرعی ومسایل مختلف دینی  را برای مردم منطقه دلی مهتاب بیان کرد واز اطلاعات و آشنایی مردم با مسایل دینی ابرازرضایت نمود.

*سومین کاروان سلامت جمعیت هلال احمرکهگیلویه پس از مناطق محروم آجم و رود سمه  از منطقه محروم« دلی مهتاب» موجب خوشحالی مردم شد و آنها به امید نتایج این بازدید منتظر اقدام عملی مدیران کهگیلویه روزوشب را در این فصل سرد سپری خواهند کرد.

img-20161027-wa0008  img-20161027-wa0006

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت