پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 02 آبان 1395 ساعت 20:08:: شناسه خبر: 7597

فرماندارکهگیلویه:

مردم و مسئولان درمرحله دوم سرشماری سال۱۳۹۵،همدلی وهمکاری را نشان دهند

پوزش گفت : انتظار می رود که مردم و مسئولین هشدار پلیس و ستاد سرشماری کشور در مورد ماموران قلابی سرشماری را جدی بگیرند ودر صورت مشاهده گزارش دهند

پایگاه خبری صدای جنوب:
فرماندار شهرستان کهگیلویه از همکاری و همراهی تمامی مدیران ،مسئولان و مردم شهرستان کهگیلویه در مرحله اول سرشماری نفوس و مسکن تقدیر و تشکر نمود.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری کهگیلویه علی پوزش گفت: طبق آمار اینترنتی اعلام شده تا کنون میزان مشارکت مردم کهگیلویه ۶۰/۶۱ درصد بوده ودر کل استان  ۵۸/۳۸ درصد بوده است.
پوزش باتاکید بر مشارکت همه جانبه تمامی دستگاه ها و ارگانهای دولتی و مردم در مرحله اول سرشماری خواهان همکاری مجدد در مرحله دوم سرشماری نفوس و مسکن شد و گفت: سرشماری جنبه ملی دارد و همه نهاد ها و مردم وظیفه مشارکت در انجام صحیح آن را دارند از این رو تمامی عوامل دست به دست هم دهند تا نمایش با شکوهی از همدلی و همکاری به اجرا گذاشته شود.
فرماندار کهگیلویه گفت: در مرحله دوم سرشماری تعداد ۲۸ نفر به عنوان مامور سرشماری و تعداد ۵ نفر هم به عنوان کارشناس انتخاب گردیده اند.
وی از ماموران سرشماری تقاضا نمود که با متانت و خوش رویی به دیدار خانه ها بروند و از خانواده ها هم تقاضا نمود که همکاری لازم با مأمورین سرشماری را در جهت ثبت اطلاعات خواسته شده داشته باشند.
پوزش در ادامه گفت : انتظار می رود که مردم و مسئولین هشدار پلیس و ستاد سرشماری کشور در مورد ماموران قلابی سرشماری را جدی بگیرند ودر صورت مشاهده گزارش دهند

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت