پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 03 مهر 1395 ساعت 20:07:: شناسه خبر: 6530

واکنش محمدموحد به اتفاقات اخیر:

رسانه ی مردم محور ازسرک کشیدن به حریم زندگی خصوصی افراد جامعه پرهیز می کند/وارد مسائل حاشیه ای نشوید/صادقانه اطلاع رسانی کنید

محمد موحد:خواست من از شما به عنوان یک رسانه انجام سه مورد وظیفه نقد و نظارت، وظیفه اطّلاع رسانى صادقانه و شفّاف، وظیفه طرح و تبادل آراء و افکار در جامعه است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

انتشار تصاویر فرزندان عدل هاشمی پور در صفحه شخصی خود در اینستاگرام دربعضی رسانه ها هرچند با نکوهش طیف وسیعی از رسانه ها روبرو شد وانها سرک کشیدن در زندگی خصوصی مردم را نپسندیدند اما بودند افرادی که می خواستند از آب گل آلود ماهی بگیرند و اینبار با انتشار تصاویری از فرزندان حاجی محمدموحد بویژه جوان تازه سفرکرده به عرش «مرحوم رضاموحد» و یادداشت های غیرضروری قصد بهره برداری وتقابل دوشخصیت بزرگ کهگیلویه بزرگ راداشتند اماواکنش  حجت الاسلام محمدموحد درگفتگوباپایگاه خبری راه روز ستودنی بود و درسی به  اهل رسانه داد که می تواند نقشه راهی در آینده باشد.

به گزارش پایگاه خبری صدای جنوب وبه نقل از  راه روز حاجی محمد موحد در اینباره گفت:

رسانه یکی از ارکان دموکراسی است و نقش ویژه ای در ایجاد آرامش روانی جامعه دارد،به عنوان یک خدمتگذار به مردم از رسانه های عمومی و مجازی تقاضا دارم در ایجاد آرامش وامنیت روانی  جامعه بیش از پیش همت ورزیده و وارد مسائل حاشیه ای نشوند.
رسانه ی مردم محور ازسرک کشیدن به حریم زندگی خصوصی افراد جامعه پرهیز می کند و فضای جامعه را به دور از التهاب و ایجاد تنش به سمت تحول خواهی پیش می برد،معتقدم عنوان کردن برخی مسائل با رسالت ماهوی رسانه ها در تعارض بوده و می تواند سلامت فکری و اخلاقی آحاد جامعه را تهدید کند و الگوهای نابهنجار رفتاری را در جامعه تثبیت کند.

محمدموحد در ادامه با اشاره به توصیه های رهبر معظم انقلاب به رسانه ها و مطبوعات گفت:
رسانه هاییکه طریق سلامت بپیمایند در هر رشته‌ و موضوعی که قلم بزنند و هر کارى که بکنند، به نفع نظام مقدس جمهوری اسلامی حرکت کرده‌اند. چرا؟ چون بر میزان آگاهى مردم مى‌افزایند و هرگز برپایه عناد و بدجنسی حرکت نمی کنند.
خلاصه ی توصیه و خواست من از شما به عنوان یک رسانه انجام سه مورد وظیفه نقد و نظارت، وظیفه اطّلاع رسانى صادقانه و شفّاف، وظیفه طرح و تبادل آراء و افکار در جامعه است.

 

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت