پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 03 مهر 1395 ساعت 18:07:: شناسه خبر: 6526

مسئول روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی:

سفر ایت‌الله نوری همدانی به کهگیلویه وبویراحمد لغو شد

طبق اعلام دفتر آیت‌الله نوری همدانی به دلیل تقارن سفر وی با اجلاسیه ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد و به خاطر کیفیت بیشتر این اجلاسیه سفر این مرجع عالیقدر لغو شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

مسؤول روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد سید جواد رامی امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، با بیان اینکه قرار بود مرجع عالیقدر آیت‌الله نوری همدانی در روز هفتم مهرماه به استان کهگیلویه و بویراحمد و شهر یاسوج سفر کند، افزود: طبق اعلام دفتر آیت‌الله نوری همدانی به دلیل تقارن سفر وی با اجلاسیه ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد و به خاطر کیفیت بیشتر این اجلاسیه سفر این مرجع عالیقدر لغو شد.

به گزارش صدای جنوب ،سید جواد رامی  افزود:احتمالاً ایت‌الله نوری همدانی  در پایان ماه محرم به استان سفر می‌کنند، که در صورت اعلام زمان سفر اطلاع‌رسانی لازم صورت خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه سفر آیت‌الله نوری همدانی برای روزهای هفتم تا دوازدهم مهرماه برنامه‌ریزی شده بود، افزود: دیدار با اقشار مختلف مردم از جمله خانواده محترم شهدا، دیدار با نخبگان، تشکل‌های دینی، علما و روحانیون منطقه از اهداف سفر این مرجع عالیقدر به استان کهگیلویه و بویراحمد و شهر یاسوج بود که به دلیل برگزاری اجلاسیه ملی ۱۸۸۰ شهید استان این سفر لغو شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت