پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 03 مهر 1395 ساعت 10:07:: شناسه خبر: 6503

افتتاح بیمارستان صحرائی در روستای محروم تنگ هیگون کهگیلویه

برومندزاده:روزانه سه تا چهار پزشک متخصص در این بیمارستان صحرائی خدمات لازم را به مردم ارائه می دهند.

بسیج جامعه پزشکی شهرستان کهگیلویه به مناسبت هفته دفاع مقدس با افتتاح بیمارستان صحرائی در روستای تنگ هیگون به مدت چهار روز خدمات رایگان پزشکی به مردم ارائه می دهند.

به گزارش صدای جنوب، فرمانده سپاه ناحیه کهگیلویه روز شنبه در آیین افتتاح بیمارستان صحرائی با اشاره به اجرای برنامه های مختلف همزمان با هفته دفاع مقدس گفت: افتتاح بیمارستان صحرائی در راستای خدمات رسانی به مناطق محروم انجام می شود.
سعید برومند زاده ابراز داشت: روزانه سه تا چهار پزشک متخصص در این بیمارستان صحرائی خدمات لازم را به مردم ارائه می دهند.
وی افزود: در صورت اعلام نیاز بیمارانی که مشکل داشته باشند با نظر پزشکان برای تکمیل دوره درمان به مراکز شهرستانی نیز ارجاع داده خواهند شد.
برومند زاده یکی از مصادیق اقتصاد مقاومتی را کمک به محرومان دانست و گفت: از ظرفیت نهادهای دولتی و مردمی برای خدمات رسانی به مناطق محروم به نحو احسن استفاده خواهد شد.

برپایی سومین بیمارستان صحرایی در شهرستان کهگیلویه

 مسؤول کانون بسیج جامعه پزشکی کهگیلویه نیز با اشاره به برپایی بیمارستان صحرایی در منطقه «تنگ هیگون» کهگیلویه اظهار کرد: سومین بیمارستان صحرایی را در شهرستان کهگیلویه برپا کردیم.

خیرالله رضایی با بیان اینکه برپایی بیمارستان صحرایی در منطقه «تنگ هیگون» به مناسبت گرامیداشت ۱۸۸۰ شهید و آغاز هفته دفاع مقدس برپا شده، گفت: روزانه قریب به هزار نفر از خدمات بهداشتی و درمانی و آموزشی این بیمارستان بهره‌مند می‌شوند.

رضایی در ادامه با بیان اینکه بیمارستان صحرایی پیرو شعار سال، منویات مقام معظم رهبری و خدمات‌رسانی به مناطق محروم برپا می‌شود، گفت: با برپایی بیمارستان صحرایی خدمات رایگان نیز به مراجعه‌کنندگان ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه بیمارستان صحرایی تا آخرین روز از هفته دفاع مقدس ادامه دارد، گفت: با توجه به اینکه منطقه «تنگ هیگون» در ۱۵ کیلومتری دهدشت واقع شده پیش‌بینی می‌شود تا آخرین روز پنج هزار نفر از خدمات بهداشتی، درمانی و آموزشی بهره‌مند می‌شوند.

این مسؤول اذعان کرد: در بیمارستان صحرایی «تنگ هیگون» کهگیلویه پزشکان داخلی، اطفال، زنان و چشم پزشک و جراح عمومی مستقر هستند.

مسؤول کانون بسیج جامعه پزشکی کهگیلویه بیان داشت: خدمات بهداشت عمومی، دهان و دندان، مشاوره روانشناسی و تغذیه، کنترل قند و کلاس‌های بهداشتی ارائه می‌شود.

رضایی در پایان تصریح کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت ۱۸۸۰ شهید استان تیم‌های بهداشتی و درمانی و اکیپ‌های سلامت به مناطق روستایی و شهری شهرستان به منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان اعزام می‌شوند.

روستای تنگ هیگون در فاصله هفت کیلومتری دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه قرار دارد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت