پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 03 مهر 1395 ساعت 08:07:: شناسه خبر: 6492

مدیربیمه معلم:

بزرگترین غرامت صنعت بیمه کشور به کودک ۹ ساله بویراحمدی پرداخت شد

بی احتیاطی راننده بویراحمدی و زیر گرفتن کودک ۹ساله ،بزرگترین پرونده خسارت بیمه در رشته شخص ثالث در صنعت بیمه کشور رارقم زد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

 مدیرکل آموزش‌وپرورش کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید به عیادت کودک ۹ساله رفت.

به گزارش صدای جنوب ،هادی زارع پور  با ابراز تأسف از حادثه‌ای که برای آین کودک رخ داده گفت: این اتفاق باعث تأثر و ناراحتی جامعه فرهنگی است. ضمن آنکه راننده‌ای که در این حادثه مقصر شناخته شد نیز جز جامعه فرهنگیان است.

هادی زارع پور ضمن دلداری با خانواده این کودک گفت: عیسی امروز وضعیت خوبی ندارد اما شفای وی برای خداوند سخت نیست و همه برای سلامتی‌اش دعا می‌کنیم.
مدیر بیمه معلم استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در حاشیه این دیدار با تشریح وضعیت پرونده بیمه وی گفت: این پسربچه ۹ ساله خردادماه سال ۹۴ در حین عبور از کنار جاده اصلی متأسفانه به دلیل بی‌توجهی راننده و عدم توجه به جلو دچار حادثه تصادف شد و صدمات بسیار شدیدی برداشت.
مهدی پایدار افزود: ازآنجایی‌که خودرو مقصر حادثه تحت پوشش بیمه معلم بود، شرکت متبوع بر اساس تعهد قانونی و اخلاقی خود از همان ابتدا جهت پرداخت هزینه‌های درمانی و بیمارستانی در کنار خانواده این کودک قرار گرفت.
پایدار ادامه داد: تا امروز جمعاً یک میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان توسط بیمه معلم به خانواده این کودک پرداخت شد که این بزرگترین خسارت بیمه شخص ثالث در صنعت بیمه است. هرچند این مبلغ خسارات هرگز نمی‌تواند آسیب‌های واردشده به این کودک و خانواده وی را جبران کند.
وی اضافه کرد: دیه کامل یک انسان در سال ۹۵ در ماه غیر حرام ۱۹۰ میلیون تومان است و بر اساس نظریه پزشکی قانونی، آسیب وارده به این کودک حدود ۶۶۰ درصد دیه کامل مرد مسلمان اعلام‌شده است.
این دانش‌آموز از اهالی شهرستان دنا و بخش پاتاوه است. وی در حال حاضر هیچ‌گونه فعالیت و حرکتی ندارد و آسیب شدید مغزی باعث زوال عقل، از بین رفتن بینایی و شنوایی و فلج جسمی و حرکتی وی شده است. تغذیه وی با سوند معده (گاواژ) انجام می‌شود.
خانواده این کودک پس از حادثه‌ای که برای فرزندشان رخ داد فرزندان دیگر را به‌صورت مادام‌العمر تحت پوشش بیمه عمر و سرمایه‌گذاری بیمه معلم قرار دادند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت