پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 مهر 1395 ساعت 10:07:: شناسه خبر: 6442

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد:

۱۴٫۵میلیارد ریال اعتبار به طرحهای تبلیغات اسلامی استان اختصاص یافت/سفر ۵ روزه ایت الله نوری همدانی به یاسوج

برازش گفت:این اعتبار برای اجرای پنج طرح از جمله ساخت مجتمع فرهنگی دولت آباد یاسوج، خانه های عالم، ساختمان های اداری باشت، بهمئی و یک دبیرستان علوم ومعارف اسلامی جذب و هزینه خواهد شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

 مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۴٫۵میلیارد ریال اعتبار سالجاری از محل اعتبارات عمرانی در شورای برنامه ریزی استان برای طرحهای این اداره کل مصوب شده است.

حجت الاسلام حمید برازش روز پنجشنبه اظهار داشت: این اعتبار برای اجرای پنج طرح از جمله ساخت مجتمع فرهنگی دولت آباد یاسوج، خانه های عالم، ساختمان های اداری باشت، بهمئی و یک دبیرستان علوم ومعارف اسلامی جذب و هزینه خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه سالجاری برای اجرای طرحهای عمرانی تبلیغات اسلامی از مسئولان کهگیلویه وبویر احمد توجه خاصی شده، گفت: توسعه فعالیت های فرهنگی نیازمند حمایت بیشتر و تامین اعتبار مناسب به این بخش است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد توسعه فعالیت های فرهنگی با اجرای ویژه برنامه های مناسب در راستای تقویت فرهنگ دینی و نشر معارف اسلامی بویژه در مناسبت های دینی را از مهمترین برنامه های این اداره کل برشمرد.
حجت الاسلام برازش افزود: ۴۸۰موسسه فرهنگی و خانه قرآن و یکهزار و ۲۱۸ هیات مذهبی در استان بستر خوبی برای فعالیت های قرآنی و فرهنگی فراهم کرده است.
وی ادامه داد: اعزام روحانی به شهرها و روستاها بویژه در ماه محرم از برنامه های فرهنگی این اداره کل است.
وی گفت: توسعه کانون های فرهنگی در روستاها می تواند به توسعه فعالیت های فرهنگی و دینی در مناطق کمتر توسعه یافته کمک کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد دربخش دیگری ازسخنانش گفت: آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع عظام تقلید کشور چهارشنبه؛ هفتم مهر سالجاری به یاسوج مرکز این استان سفر می کند واین سفر با دعوت مسئولان اداره کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بوده و پنج روز نیز ادامه دارد.

وی گفت: آیت الله نوری همدانی هفتم مهر با استقبال نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، استاندار، ائمه جمعه، روحانیان، مدیران حوزه های علمیه و فرمانداران استان وارد یاسوج خواهد شد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این مرجع تقلید هشتم مهر و از ساعت هشت تا ۹ و ۳۰ دقیقه صبح با خانواده شهدا، ایثارگران، آزادگان و تشکل های دینی دیدار می کند.
حجت الاسلام و المسلمین برازش عنوان کرد: دیدار با قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه تا ۱۱ و ۱۵ دقیقه صبح از برنامه های روز دوم سفر آیت الله نوری همدانی به یاسوج در هشتم مهر است.
وی ابراز داشت: این عالم ربانی از ساعت ۱۰ تا ۱۲ ظهر نهم مهر با علما و روحانیان کهگیلویه و بویراحمد در دفتر آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان دیدار می کند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: آیت الله نوری همدانی ۱۰ مهر و از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح در سالن شهید ایزدپناه یاسوج با معلمان، نخبگان علمی و استادان دانشگاه های استان دیدار خواهد کرد.
حجت الاسلام و المسلمین برازش اظهار داشت: این مرجع تقلید از ساعت ۱۷ تا ۱۹ عصر همین روز نیز در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد با موضوع امر به معروف و نهی از منکر که با حضور ائمه جمعه، فرمانداران، شهرداران، بخشداران و دیگر مسئولان اجرایی استان در یاسوج برگزار خواهد شد شرکت می کند.
وی افزود: دیدار با نیروهای نظامی و انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در نمازخانه فرماندهی نیروی انتظامی استان در یاسوج و از ساعت هفت تا هشت و ۳۰ دقیقه صبح از برنامه های روز پنجم و پایانی سفر این عالم ربانی به یاسوج در ۱۱ مهر است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت