پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 مهر 1395 ساعت 07:07:: شناسه خبر: 6433

زمان اعلام نتایج آزمون راهبران آموزشی در کهگیلویه و بویراحمد

زهرایی گفت:سهمیه کهگیلویه و بویراحمد در حوزه راهبران آموزشی ۵۸نفر بود که با رایزنی های انجام شده به ۱۱۶نفر افزایش یافت و نتایج نهایی راهبران آموزشی روز شنبه هفته آینده به تفکیک سهمیه هر شهرستان اعلام می شود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان در حاشیه بازگشایی مدارس و جشن شکوفه ها با اشاره به طرح جدید راهبران آموزشی گفت:آزمون از واجدین شرایط و متقاضیان برگزار شد و هم اکنون مصاحبه از پذیرفته شدگان آزمون کتبی در حال انجام است.

علی شیر زهرایی  تاکید کرد:سهمیه کهگیلویه و بویراحمد در حوزه راهبران آموزشی ۵۸نفر بود که با رایزنی های انجام شده به ۱۱۶نفر افزایش یافت و نتایج نهایی راهبران آموزشی روز شنبه هفته آینده به تفکیک سهمیه هر شهرستان اعلام می شود.

زهرایی با اشاره به همایش آموزش مدرسان اولیا پایه اول دبستان گفت:این همایش در یاسوج با هدف ایجاد تربیت مدرس برای تربیت و آموزش اصول تربیتی و آموزش دانش آموزان پایه اول و خانواده ها همسو و همگام با اصول تربیتی و آموزش مدرسه می باشد.

وی افزود:در این راستا حوزه آموزش ابتدایی استان اقدام به تالیف و نوشتن کتابی تحت عنوان از خانه تا مدرسه نمود که در دست اولیا پایه اول قرار خواهد گرفت.

معاون آموزش ابتدایی آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد  در آئین نمادین جشن عاطفه‌ها در مدرسه غیر دولتی کوثر یاسوج  ادامه داد: ۱۴ هزار و ۹۵۰ نو آموز کلاس اولی این استان در یک هزار و ۳۱۳ مدرسه تحصیل می‌کنند که از این تعداد ۶۳ مدرسه غیر دولتی است.

علی شیر زهرایی با بیان اینکه دانش‌آموزان کلاش اولی کهگیلویه و بویراحمد نسبت به سال گذشته ۱٫۵ درصد افزایش داشته است اظهار داشت:در این روز با برگزاری جشن، نوآموزان کلاس اولی به همراه اولیاء خود حضور یافته و ورود به خانه دوم را تجربه کردند.

وی ابراز کرد: ضرورت دارد اولیاء دانش‌آموزان در این جشن که در مدارس برگزار می‌شود، شرکت کنند.

زهرایی تصریح کرد: حدود ۸ هزار و ۵۰۰ پیش دبستانی نیز با جشن غنچه‌ها وارد مراکز پیش دبستانی می‌شود زنگ مهر و مقاومت برای حضور تمامی دانش آموزان در مدارس شنبه ۳ مهرماه نواخته می‎شود./

صبح خرد

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت