پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 مهر 1395 ساعت 05:07:: شناسه خبر: 6422

پیام تبریک سردار عدل هاشمی پور نماینده مردم شریف کهگیلویه بزرگ به مناسبت هفته دفاع مقدس

امیدوارم خداوند متعال به همه ما توفیق عنایت کند تا در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری راه شهدا و امام شهدا (ره) را استمرار بخشیم.

پایگاه خبری صدای جنوب:

نماینده مردم شریف کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در پیامی فرا رسیدن ۳۱ شهریورماه و آغاز هفته دفاع مقدس را به آحاد مردم ایران، مردم شهید پرور استان کهگیلویه و بویر احمد بخصوص مردم شریف و غیرتمند حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ تبریک گفت.

متن پیام که در اختیار صدای جنوب قرارگرفته است به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

هشت سال دفاع مقدس ملت سلحشور ایران در برابر همه زورگویان جهان، برگ زرینی از حماسه ملتی است که تا همیشه تاریخ، نه تنها ایرانیان بلکه همه ملت های آزاده جهان به آن افتخار می کنند.
این حادثه بزرگ و ماندگار توانست همه معادلات جهانی معمول در عرصه سیاسی، نظامی، اجتماعی و فرهنگی را برهم زند و غرور و سرافرازی را برای مردم ایران زمین برجای بگذارد و جای جای دشت های سوزان جنوب و بلندی های برف گرفته غرب، نشان از رشادت و پیروزی ایثارگران خداجو دارد. هم آنان که مرگ سرخ را برننگ سکوت، ترجیح دادند و اهریمن پلید را از خطه سبز خود بیرون راندند.
اینک در سالگرد آغاز جنگ تحمیلی و هفته دفاع مقدس که رایحه و عطر دل انگیز شهدا در کشور و استان عزیزمان به مشام می رسد، اینجانب همگام با تمام ملت شریف ایران به احترام دلاوران هشت سال دفاع مقدس برپا ایستاده و در برابر شهیدان، جانبازان، ایثارگران و خانواده های گرامی آنان سرتعظیم فرود می آدرم.

امیدوارم خداوند متعال به همه ما توفیق عنایت کند تا در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری راه شهدا و امام شهدا (ره) را استمرار بخشیم.

عدل هاشمی پور
نماینده مردم شریف کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلسشورای اسلامی

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت