پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 31 شهریور 1395 ساعت 17:06:: شناسه خبر: 6417

موفقیت های ممیرو ادامه دارد:

برادران محقق فاتحان جشنواره آسیا پاسیفیک/بی اعتنایی جشنواره های داخلی به ممیرو

برادران محقق با گرفتن جایزه اسیاپاسیفیک« اسکار آسیا» باردیگر برای سینمای ایران موفقیت کسب نمودند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

به ویترین جوایز فیلم «ممیرو» باز هم اضافه شد.

ممیرو این بار در معتبرترین جشنواره آسیایی یعنی جشنواره فیلم های کشورهای آسیا پاسیفیک که به اسکار آسیا معروف است توانست جایزه نتبک این جشنواره را کسب کند.

به گزارش صدای جنوب ،این جایزه به فیلمی داده می شود که یک استعداد و نبوغ جدید را معرفی کند و در زبان سینما بدعتی ایجاد کرده باشد که این بار ممیرو مستحق این جایزه شناخته شد، در واقع جایزه نتبک جایزه شبکه ارتقای سینما آسیا معنی می شود.

جشنواره فیلم آسیا پاسیفیک هرساله در یکی از کشورهای عضو فدراسیون بین‌المللی اتحادیه تهیه‌کنندگان فیلم (فیاپف) که از سوی انجمن کارگردانان این فدراسیون برای میزبانی تعیین می‌شود، برگزار می‌شود و این بار در روسی (شهر ولادی وستوک) و از ۱۰ تا ۱۶سپتامبر برگزار شد.
در دوره های قبلی نیز سینمای ایران در این جشنواره بارها و بارها مورد تحسین قرار گرفته از جمله فیلمهای درباره الی…،جدایی نادر از سیمین و … و بازیگرانی مثل فاطمه معتمدآریا ،نگار جواهریان و …

رضا محقق به عنوان تهیه کننده و هادی محقق به عنوان کارگردان، همچنان با ممیرو به عنوان نماینده شایسته سینمای مستقل ایران در سطوح بین المللی جایزه می گیرند,اما در جشنواره های داخلی به شکل متناقضی با بی اعتنایی مواجه شده اند.

البته این طرز رفتار تازگی ندارد. از سهراب شهید ثالث و عباس کیارستمی گرفته تا سامان سالور و محسن امیریوسفی همیشه با فیلمسازان خلاقی رو به رو بودیم که در جشنواره های الف جهانی جایزه می گرفتند ولی در ایران با مهر بایکوت با آنها برخورد می شد و حالا برای ممیرو هم این اتفاق افتاده.

اما می توان با تبلیغ شفاهی و اینترنتی و با تمرکز بر بیش از ده جایزه معتبری که گرفته – جشنواره های کره جنوبی،هند،ارمنستان،روسیه و … – تماشای ممیرو را به عنوان پیشنهادی لذت بخش مطرح کرد.
.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت