پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 31 شهریور 1395 ساعت 16:06:: شناسه خبر: 6411

امام جمعه دهدشت:

دشمنان شکوه و اقتدار ایران را در هشت سال دفاع مقدس دیدند و آزمودند

سید نصیر حسینی گفت: امروز بر ما، نظام ما و ملت ما واجب است که در مقابل صف‌آرایی دشمن موشک و تجهیزات کامل و به‌روز داشته باشیم.

پایگاه خبری صدای جنوب:

 امام جمعه دهدشت عصر امروز در مراسم رژه حماسی آغاز هفته دفاع مقدس در دهدشت، با اشاره به صراحت آیه‌ای از قرآن مبنی بر ضرورت توانمندی دفاعی و ایستادگی در برابر توطئه‌‎های دشمن اظهار داشت:در حالی که امروز تهدیدهای دشمن نسبت به گذشته بیشتر شده و لازم است مجهزتر و توانمندتر از گذشته باشیم برخی به خطا سخنانی می‌گویند که باید نیروهای نظامی را کاهش دهیم.

به گزارش صدای جنوب،حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی تصریح کرد: امروز بر ما، نظام ما و ملت ما واجب است که در مقابل صف‌آرایی دشمن موشک و تجهیزات کامل و به‌روز داشته باشیم.

وی با اشاره به هشت سال دفاع مقدس و مقاومت رزمندگان ایران اسلامی در برابر قدرت‌های جهانی اضافه کرد: دشمن وقتی شجاعت و رشادت دفاع مقدس را مرور می‌کند و قدرت و اقتدار ایران را می‌بیند به خطا دست نمی‌زند.

حسینی ملت ایران را شکست‌ناپذیر دانست و با بیان اینکه هر کس با این ملت روبرو شود کمرش شکسته خواهد شد، تأکید کرد: آمریکا از غرش موشک‌های بالستیک ما به لرزه درمی‌آید.

وی افزود: امروز آمریکا، اسرائیل و آل سعود خبیث بدانند اگر تهدید صورت گیرد جواب تهدید، تهدید است و اگر خطایی از آن‌ها سر بزند تمام مراکز نظامی و حیاتی آن‌ها توسط موشک‌های بالستیک ایران مورد هدف قرار می‌گیرد.

حسینی آمریکا را ببر توخالی و پوشالی خواند و با یادآوری توطئه‌های استکبار از بدو انقلاب تاکنون، بیان کرد:همان طور که معمار کبیر انقلاب فرمودند: «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» و این فرمایش امام ثابت شده است.

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه استکبار به ناتوانی خود در شکست یاران اذعان دارد گفت: چون وحدت، شکوه و اقتدار ایران را در هشت سال دفاع مقدس دیدند و آزمودند.

وی در عین حال اضافه کرد: آمریکا بیکار نمی‌نشیند و برای اینکه در تمام جهان تسلط خود را حفظ کند روز به روز تجهیزات نو به میدان می‌آورد ما هم باید چنین باشیم و این خطا است که عده‌ای در مجالس به زبان آورند نیروهای نظامی کاهش پیدا کند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت