پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 شهریور 1395 ساعت 16:06:: شناسه خبر: 6062

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

استان نیاز به آگاهی بخشی بیشتری در زمینه مبارزه با مواد مخدر دارد

محمدی عنوان کرد: بانوان به عنوان قشر تاثیرگذار جامعه و پایه و اساس کانون خانواده ها می توانند نقش بسزایی در کاهش انواع آسیب های اجتماعی از جمله اعتیاد داشته باشند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

 معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: نیاز به آگاهی بخشی بیشتری در زمینه مبارزه با مواد مخدر و معضل اعتیاد بین قشرهای مختلف مردم این استان احساس می شود. 

به گزارش صدای جنوب، فتاح محمدی روز شنبه در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب کاهش چند آسیب مهم اجتماعی از جمله اعتیاد را به عنوان دستور کار دولت و مسئولان اجرایی قرار داده است.
وی گفت: میزگردهای تحلیلی و تبیینی با حضور کارشناسان امر به منظور فرهنگ سازی در زمینه آثار زیانبار و جبران ناپذیر مصرف مواد مخدر در صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد برگزار شود.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مقابله با مواد مخدر جزو موضوع های مهم مطرح شده در نشست های کارگروه بانوان و خانواده این استان باشد.
محمدی عنوان کرد: بانوان به عنوان قشر تاثیرگذار جامعه و پایه و اساس کانون خانواده ها می توانند نقش بسزایی در کاهش انواع آسیب های اجتماعی از جمله اعتیاد داشته باشند.
وی ابراز داشت: دهیاری های کهگیلویه و بویراحمد اقدام به اطلاع رسانی و آگاهی بخشی لازم به اهالی روستاهای استان در مورد لزوم مقابله با معضل اعتیاد کنند.
محمدی گفت: روزنامه دیواری مدارس کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت مناسبی برای تشریح مضرات مصرف مواد مخدر برای قشر دانش آموز این استان به عنوان آینده سازان و سرمایه های اصلی کشور است که باید از این فرصت ارزنده استفاده بهینه شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت