پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 شهریور 1395 ساعت 03:06:: شناسه خبر: 6052

اقدام ویژه دولت تدبیر و امید برای کهگیلویه و بویراحمد از زبان دکتر تقوی نژاد/عزم دولت برای توسعه استان قابل ستایش است

دکتر تقوی نژاد گفت: به عنوان فردی که در بیشتر سفرهای استانی رئیس جمهور به استان ها حضور داشتم باید عرض کنم سفر رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد همراه با عزم جدی شخص رئیس جمهور و اعضای دولت برای رفع محرومیت از استان بود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

 سی امین سفر ریاست جمهوری چندی پیش به کهگیلویه و بویراحمدصورت گرفت.

به گزارش صدای جنوب ،سید کامل تقوی نژاد رئیس کل سازمان مالیاتی کشور در گفتگو با خبرنگار بویرنیوزپیرامون سفر اخیر هیات دولت به استان گفت، این سفر بسیار با برکت بود و بدون اغراق می توان گفت از سفرهای پیشین رئیس جمهور متفاوت بود.

دکتر تقوی نژاد اضافه کرد، به عنوان فردی که در بیشتر سفرهای استانی رئیس جمهور به استان ها حضور داشتم باید عرض کنم سفر رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد همراه با عزم جدی شخص رئیس جمهور و اعضای دولت برای رفع محرومیت از استان بود.

وی افزود، در مباحث بودجه ای و سرمایه گذاری اتفاقات بسیار خوبی برای استان افتاد که از آن جمله می توان برداشتن سقف تسهیلات برای سرمایه گذاری در استان و کمک به سرمایه گذاران از طریق ارائه یارانه، بخشودگی جرایم و …. را دانست.

رئیس سازمان مالیاتی کشور در ادامه گفت، اتفاق مهم دیگر این سفر حضور آقای سیف رئیس کل بانک مرکزی در استان و جلسه با ۱۴ رئیس بانک و ملزم کردن آنها به کمک به تولید و اشتغال استان و همچنین ایجاد صندوق توسعه استان بود که در واقع کهگیلویه و بویراحمد اولین استان کشور بوده که این صندوق در آن ایجاد شده است.

وی گفت، آقای رئیس جمهور تاکید داشتند کهگیلویه و بویراحمد در اولویت تصمیمات توسعه ای در کشور مد نظر قرار بگیرد و عزم دولت برای توسعه این استان قابل ستایش است و جا دارد از رئیس جمهور محترم که عنایت خاص به استان داشتند و آقای نوبخت که به استان تشریف آوردند و دکتر جهانگیری و شریعتمداری و احمدی تشکر ویژه داشته باشم.

تقوی نژاد اظهار امیدوراری کرد با نگاه ویژه دولت به این استان در آینده نزدیک مردم طعم این خدمات را احساس کنند و بزودی شاهد رشد تولید و ایجاد اشتغال و رونق گرفتن پروژه های عمرانی استان باشیم

نظرات

  1. ناشناس گفت:

    می بینیم فقط تبلیغات است

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت