پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 شهریور 1395 ساعت 17:06:: شناسه خبر: 5974

هجوم ۳یا۳۰یون به سمت احمدی نژاد/محرومیت استان فدای یک تار موی شما

اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان صدای جنوب است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست.
بینندگان صدای جنوب می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.

امروزکه بزرگواری و دوستانش با رییس جمهور سابق دیدار داشتند کاش در این دیدار به عملکرد خود هم می پرداختند ونقش خود را در این محرومیت و بالارفتن آمارخودکشی ،بیکاری وطلاق بررسی می نمودند .

پایگاه خبری صدای جنوب:

با نزدیک شدن به انتخابات مهم ریاست جمهوری مثل همیشه بعضی از ۳یا۳۰یون محروم ترین استان کشور  که در بورس بودن خود را به عکس های دورهمی با سیاسیون پایتخت نشین می دانند وجبرزمانه مدتی کوتاه انهاراازصندلی مدیریت به زیر آورده اینبار وزودتر از بقیه استان ها بازهم سنت قدیمی از این  شاخه وان شاخه پریدن را دردستور کارخودقرارداده اند تا در فعل وانفعالات آینده جای پایی برای خود داشته باشند.

متاسفانه بسیارزیادی از این ۳یا۳۰یون در اثرهمین اقدامات به امتیازات مهمی دست یافته اند و تهران نشینان بدون اطلاع از نداشتن پایگاه مردمی سرمایه گذاری وسیعی در نزدیکی این افرادبه خود انجام می دهند.

اما داستان مردم محروم کهگیلویه وبویراحمد که اولی های زیادی را در مشکلات اجتماعی ومحرومیت های تاریخی درکارنامه دارند با این جماعت متفاوت است .

شاید اگر نخبگان واقعی  این استان پادرمیدان بگذارند ومردم باتامل و بینشی تازه به آینده نگاه کنند دیگر مجالی برای این امتحان پس داده های شکست خورده که دردوران مدیریت شان کوچکترین اقدامی در توسعه استان وزدون غبارمحرومیت ازرخساراین مردم انجام نداده اند بوجود نیاید وانها نمی‌توانند در تهران با کارت این مردم محروم، به تناسب شرایط زمانی ومکانی میهمان سیاسیون هردوطیف اصلاح طلب و اصولگراباشند.

امروزکه بزرگواری و دوستانش با رییس جمهور سابق دیدار داشتند کاش در این دیدار به عملکرد خود هم می پرداختند ونقش خود را در این محرومیت و بالارفتن آمارخودکشی ،بیکاری  وطلاق بررسی می نمودند .

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت