پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 شهریور 1395 ساعت 18:06:: شناسه خبر: 5821

در یادواره شهدای کارمندی کهگیلویه مطرح شد:

انتقاد امام جمعه دهدشت از وضعیت پوشش زنان در خیابان

حسینی وظیفه خانواده شهدا را سنگین خواند و با بیان اینکه شهدا کار خود را به درستی انجام دادند، ادامه داد: امروز ما باید در جبهه فرهنگی وارد عمل شویم و از آرمان‌های شهدا دفاع کنیم.

پایگاه خبری صدای جنوب:

حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی پیش از ظهر امروز در یادواره شهدای کارمندی و جهادی این شهرستان که در حسینیه ثارالله دهدشت برگزار شده بود مقام شهدا را والا و مقدس خواند و اظهار داشت: شهیدان این هنر را داشتند که خون خود را پاک و چهره زشت مرگ را زیبا و دلنشین کردند.

به گزارش صدای جنوب،امام جمعه دهدشت با بیان اینکه حیات شهدا با دیگران متفاوت است، افزود: شهدا با تمام وجود به میدان آمدند و همه هستی خود را در راه دفاع از اسلام و ارزش‌های دینی فدا کردند.

حسینی افزود: آنان تا لحظه‌ای که بر خاک افتادند از ولی‌فقیه جدا نشدند تا اینکه گلوله، خمپاره و آتش جانشان را گرفت.

وی تصریح کرد: دشمنان به خستگی‌ناپذیری ایران اسلامی اعتراف کرده و فرهنگ ایثار و شهادت را عامل این موفقیت می‌دانند.

حسینی با بیان اینکه جوانان این مرز و بوم با دست خالی اما متکی به خدا و آرمان‌های اسلامی در میدان جنگ حاضر و به پیروزی رسیدند، گفت: دشمنان نظام پس از دفاع مقدس بارها تصمیم به جنگ گرفتند آن چیزی که آن‌ها را از این تصمیم باز داشت رشادت‌های جوانان این سرزمین در هشت سال دفاع مقدس بود.

امام جمعه دهدشت راه پایداری قدرت و شکوه کشورمان را اتکای به شهدا دانست و بیان کرد: باید یاد و خاطره شهدا را عملی حفظ کنیم و از فرهنگ شهدا جدا نشویم.

حسینی وظیفه خانواده شهدا در این مسیر را سنگین خواند و با بیان اینکه شهدا کار خود را به درستی انجام دادند، ادامه داد: امروز ما باید در جبهه فرهنگی وارد عمل شویم و از آرمان‌های شهدا دفاع کنیم.

وی در ادامه تأکید کرد: اگر فتنه‌ها را تشخیص ندهیم نتیجه‌اش تهدید اسلام و همان اتفاقی است که سر اباعبدالله را روی نیزه برد، جگر امام حسن(ع) را پاره کرد و در سال ۸۸ هم در کشور روی داد.

وی بیان اینکه امروز دشمن راز پیروزی شیعه و اسلام را در ولایت‌فقیه می‌داند، افزود: اگر ولایت‌پذیری جامعه باشد قطعاً شکوه و پیروزی تداوم دارد.

حسینی با اشاره به فعالیت ضد ارزش‌های دینی در فضای مجازی گفت: آن‌‌ها که در فضای مجازی جولان می‌دهند فکر نکنند از رصد سربازان گمنام امام زمان(عج) پنهان مانده‌اند.

امام جمعه دهدشت افزود: آنهایی که در فضای مجازی آرمان شهدا و ولایت را زیر سؤال برده و منشور کوروش را در مقابل شهدا علم می‌کنند بدانند کار آن‌ها پنهان نمی‌ماند و رصد خواهد شد.

وی با تأکید بر دفاع از آرمان‌های شهدا گفت: هر کدام از ما باید یک جبهه فرهنگی در مقابل دشمن ایجاد کنیم.

حسینی بیان کرد: وضعیت پوشش زنان در خیابان‌ها، طلاق و بزهکاری با آرمان‌های شهدا سازگاری ندارد و نشان می‌دهد ما از اهداف شهدا دور شده‌ایم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت