پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 شهریور 1395 ساعت 12:06:: شناسه خبر: 5810

رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر کشور:

آمادگی هلال احمر کشور برای واگذاری بالگرد امدادی به استان/ مسئولان تنها تعهد این استان را مهیا نمی کنند

وی گفت:با وجود اعلام آمادگی هنوز موضوع ساخت آشیانه به عنوان تنها تعهد این استان مهیا نشده است. .

پایگاه خبری صدای جنوب:

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور گفت:۵ فروند بالگرد جدید به ناوگان هوایی این سازمان اضافه شده است و در صورت آمادگی  یک فروند آن به استان کهگیلویه و بویراحمد اختصاص داده می شود.

به گزارش صدای جنوب,چرخ ساز در آیین معرفی مدیر عامل جدید جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: تعداد بالگردهای این سازمان با افزایش بالگرد های جدید به ۲۲ فروند رسیده است.
وی با انتقاد از مسؤلان استان در زمینه فراهم نکردن شرایط لازم برای دریافت بالگرد امدادی افزود: با وجود اعلام آمادگی هنوز موضوع ساخت آشیانه به عنوان تنها تعهد این استان مهیا نشده است .
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور همچنین از تشکیل گروه های واکنش سریع در آینده نزدیک در کشور خبر داد و گفت: این گروه ها بر اساس نیاز سنجی این سازمان برای پاسخگویی به نیاز مردم در زمان بروز حادثه در سریع ترین زمان ممکن اعزام می شود .
وی به امادگی یگان های امدادی هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: حضور داوطلبان یگان های این استان در برنامه های عملیاتی مناطق مختلف کشور و کربلای معلی نشان دهنده توان بالا و حس نوع دوستی امداد گران این استان است .

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت