پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 شهریور 1395 ساعت 10:06:: شناسه خبر: 5808

اسامی سخنرانان ملی اجلاسیه شهدای کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد/ حاج قاسم نیست، لاریجانی ورضایی می ایند

بوعلی افزود: در روز چهارم نیز فرمانده بسیج مستضعفین سخنرانی خواهد کرد و در روز پایانی اجلاسیه بزرگ شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد نیز علی لاریجانی

پایگاه خبری صدای جنوب:

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اعلام نام سخنرانان اجلاسیه بزرگ شهدای استان، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی را سخنران ویژه این اجلاسیه برشمرد.

به گزارش صدای جنوب، سردار یدالله بوعلی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری اجلاسیه شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد در مهرماه امسال بیان داشت: این اجلاسیه از روز ۱۱ مهرماه آغاز و خاتمه آن در روز ۱۵ مهرماه خواهد بود.

وی با اعلام نام سخنرانان این اجلاسیه گفت: روز نخست این اجلاسیه که با نام عشایر و ایثارگران مزین شده است محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به سخنرانی خواهد پرداخت.

فرمانده سپاه فتح گفت: در روز دوم اجلاسیه تجمع دانش‌‌آموزی را در اجلاسیه با سخنرانی فانی وزیر آموزش و پرورش خواهیم داشت، همچنین روز سوم به نام روحانیون و شهدای طلاب نامگذاری شده است که آیت‌الله سعیدی نماینده ولی‌فقیه در سپاه در این روز به سخنرانی می‌پردازد.

بوعلی افزود: در روز چهارم نیز فرمانده بسیج مستضعفین سخنرانی خواهد کرد و در روز پایانی اجلاسیه بزرگ شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد نیز علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و جمعی از فرماندهان حضور خواهند داشت.

برپایه گزارش خبرنگار صدای جنوب،در خبرهای قبلی خبرازحضور احتمالی حاج قاسم سلیمانی داده شده بود وامیدواریم مسئولان زمینه حضور ایشان را دراین کنگره ملی فراهم آورند ومردم رااز دیدار با این سردار سپاه اسلام   بی بهره نکنند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت