پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 07 شهریور 1395 ساعت 13:06:: شناسه خبر: 5758

امید شهرداری لنده ناامید شد:

جلوگیری مردم از کلنگ‌زنی فاز دوم پارک امید توسط استاندار

استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم پس از شنیدن حرف‌های مردم کلنگ‌زنی این پروژه را به بعد از رفع معارضات و رسیدگی به شکایات مردم موکول و خواستار رسیدگی هر چه سریع‌تر به این موضوع شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

به دلیل نارضایتی‌های مردم لنده مراسم کلنگ‌زنی فاز دوم پارک امید برگزار نشد.

به گزارش صدای جنوب، یکی از برنامه‌های سفر استاندار کهگیلویه و بویراحمد به شهرستان لنده کلنگ‌زنی فاز دوم پارک امید در این شهرستان بودو وی پس از حضور در گلزار شهدا به محل کلنگ‌زنی فاز دوم پارک امید رفت تا مراسم کلنگ‌زنی این پروژه در شهر لنده را به سرانجام برساند.

این پروژه در متراژ سه هکتار در حاشیه شهر لنده با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال و با واگذاری زمین از منابع ملی به شهرداری در دستور کار شهرداری لنده قرار گرفت که متأسفانه مردم با تجمع در محل کلنگ‌زنی مانع از اجرای این پروژه شدند.

مردم حاضر در این مکان با بیان اینکه این زمین کشاورزی است و متعلق به ده‌ها نفر از شهروندان لنده‌ای بوده که تاکنون وجب به وجب این زمین بارها توسط مردم خرید و فروش شده است.

آنها می‌گویند تاکنون چندین بار در این خصوص به دادگاه و دستگاه قضایی شکایت کرده‌اند و در هر چند مورد رأی به ضرر آن‌ها صادر شده، زیرا وقتی از منابع طبیعی استعلام زمین را گرفته‌اند به نقشه هوایی سال ۴۲ استناد شده، در صورتی که سال‌ها این زمین توسط افراد مختلف مورد کشت قرار گرفته است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم پس از شنیدن حرف‌های مردم کلنگ‌زنی این پروژه را به بعد از رفع معارضات و رسیدگی به شکایات مردم موکول و خواستار رسیدگی هر چه سریع‌تر به این موضوع شد.

البته دراین بین مسئولان لنده ای بایدجوابگوباشند وقتی که میدانستندمردم مانع کلنگ زنی میشوند چرا عالی ترین مقام اجرایی استان را برای کلنگ زنی به این مکان بردندتاشاهد این اتفاق تلخ باشند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت