پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 05 شهریور 1395 ساعت 22:06:: شناسه خبر: 5705

۳۰ طرح عمرانی در کهگیلویه به بهره برداری رسید/سال ۹۶جاده پاتاوه دهدشت به بهره برداری می رسد

وی گفت: این طرح حدود دو سال به دلیل مشکلات نقدینگی تعطیل بود و اکنون با همت قرارگاه خاتم‌الانبیاء ۱۰ کیلومتر آن از قلعه دختر تا رودخانه مارون آسفالت شده است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

۳۰ طرح عمرانی همزمان با چهارمین روز هفته دولت در کهگیلویه با حضور معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان اجرایی این شهرستان در آیینی به بهره برداری رسید.

به گزارش صدای جنوب، فرماندار کهگیلویه روز جمعه در آیین بهره برداری از این طرحها گفت: افزون بر ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این طرحها هزینه شده است.

علی پوزش اجرای طرح هادی در ۱۸ روستا و اجرای طرح برق رسانی در ۱۲ روستا را از مهترین این طرح ها در شهرستان کهگیلویه ذکر کرد.
وی اظهار داشت: طرح هادی در روستای دره لبک و توسعه برق رسانی روستای دارگنده به نمایندگی از دیگر طرح ها امروز به بهره برداری رسید.
پوزش خدمات دولت درکهگیلویه را قابل تقدیر دانست و بیان کرد: طرح های خوبی در این شهرستان درحال اجرا است.
وی طرح گازرسانی به دیشموک و قلعه رئیسی، طرح آبرسانی به ۶ هزار هکتار از زمینهای کشاورزی حومه غربی، طرح تامین آب شهرهای دهدشت، چرام و سوق از سد کوثر و جاده پاتاوه – دهدشت را از مهم ترین این طرحها ذکر کرد.
فرماندار کهگیلویه عنوان کرد: روند توسعه شهرستان با بهره برداری از این طرح ها شتاب بیشتری خواهد گرفت.

سال ۹۶جاده پاتاوه دهدشت  به بهره برداری می رسد.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه محور ملی پاتاوه ـ دهدشت تا یک سال دیگر به بهره برداری می رسد گفت: با توجه به قول۱۴۰میلیارد تومانی رییس جمهور برای تکمیل این طرح، امید است تا پایان سال آینده به بهره برداری برسد.

سردار عدل هاشمی‌پور با تاکید به اینکه این محور تا سال ۹۶ به بهره برداری می رسد گفت: این طرح از مصوبات سفر مقام معظم رهبری در سال ۷۳ به استان است

وی گفت: بهره برداری از این طرح شهرستان لنده ، چرام و کهگیلویه را از بن بست خارج می کند .

هاشمی پور گفت:  پیمانکار فاز اول جاده لنده به تراب در حال تجهیز کارگاه است و هم چنین طبق مذاکره با قرارگاه خاتم تجهیز جاده لنده به تشان از طریق روستای قیام به سرآسیاب و بالعکس در حال انجام است.

وی گفت: این طرح حدود دو سال به دلیل مشکلات نقدینگی تعطیل بود و اکنون با همت قرارگاه خاتم‌الانبیاء ۱۰ کیلومتر آن از قلعه دختر تا رودخانه مارون آسفالت شده است.

هاشمی پورباردیگردرباره معدن سرفاریاب هم گفت :بجز دپویی که انتقال داده شد دیگر استخراجی صورت نخواهدگرفت مگراینکه برای منطقه سرفاریاب مفید باشدوپیمانکار شروط رابپذیرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت