پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 04 شهریور 1395 ساعت 13:06:: شناسه خبر: 5668

پهناور گفتنی ها راگفت، کو گوش شنوا؛

موضع انفعالی مدیرکل تعاون کهگیلویه و بویراحمد در سفر وزیر کار/حاشیه های سفر وزیرکار مهندسی شده بود

هناور با بیان اینکه عمده رسالت این اداره حضور کارشناس ولو در دورترین نقطه شهرستان‌ها برای اظهارنظر کارشناسی درباره یک کارگر است افزود: می‌طلبد نمایندگی هر کدام از شهرستان‌ها راه‌اندازی و خدمات در حوزه‌ها تقسیم شود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

یوسف پهناور مدیری که امروز نیاز به آن بیشتر احساس میشود. صراحت وشفافیت دوویژگی فراموش شده بیشتر مدیران ماست که در پشت صندلی وپس ازچسبیدن به آن در ادارات خاک می خورند ،اماامروز یوسف پهناورنشان داد که این صندلی ارزش اینهمه دورویی وسکوت راندارد و باید گفت آن چه را که زودتر از اینها می بایست می گفت و شاید عواقب آن را بداند و بپذیرد .

و اما صحبت های یوسف پهناوردرشورای اداری کهگیلویه و باحضور معاون وزیر کار:

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه با انتقاد صریح از موضع انفعالی مدیر کل این حوزه در استان گفت: کهگیلویه با خدمات‌رسانی به ۵۰ درصد شهرستان‌های این استان مورد بی‌توجهی این اداره‌کل است.

به گزارش صدای جنوب ، یوسف پهناور ظهر امروز در شورای اداری شهرستان که با حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شده بود از بی‌توجهی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد به مجموعه شهرستان انتقاد و اظهار کرد: با وجود اینکه اداره این شهرستان به جامعه هدف چهار شهرستان کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی خدمات ارایه می‌دهد، هیچ گونه حمایتی از اداره کل به خود ندیده است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به پراکندگی شهرستان‌ها و بعد مسافت در خدمات‌دهی تصریح کرد: راه‌اندازی نمایندگی اداره در شهرستان‌های مذکور یک ضرورت است.

پهناور با بیان اینکه عمده رسالت این اداره حضور کارشناس ولو در دورترین نقطه شهرستان‌ها برای اظهارنظر کارشناسی درباره یک کارگر است افزود: می‌طلبد نمایندگی هر کدام از شهرستان‌ها راه‌اندازی و خدمات در حوزه‌ها تقسیم شود.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه تجیهزات و نیروی انسانی را بال‌های ارایه خدمات به جامعه هدف دانست و گفت: در شهرستان ما به رغم پراکندگی بسیار و پوشش‌دهی ۵۰ درصد از شهرستان‌های استان اما در تأمین تجهیزات هیچ توجهی از سوی اداره کل به خود ندیده است.

پهناور از تبعیض در تأمین تجهیزات و امکانات از جمله تحویل خودرو به اداره را نمونه‌ای از بی‌توجهی‌های آن اداره کل نام برد و گفت: از مجموع ۶ دستگاه خودروی صفر که از کرم وزارت و البته بدون مطالبه‌گری سازمان اختصاص داده شده است ۲ خودرو که یک دستگاه فرسوده و دیگری مدل ۸۳ است به کهگیلویه رسید.

وی افزود: این در حالیست که اداره کار این شهرستان ۵۰ درصد شهرستان‌های استان را پوشش می‌دهد و با توجه به وضعیت توپوگرافی، پراکندگی مناطق و مخاطرات محیطی جاده‌ای انصاف، اخلاق و تدبیر حکم می‌کرد سهمیه مناسب‌تری اختصاص داده می‌شد.

پهناور خواستار پیگیری این موضوع از سوی معاون وزیر شد و با بیان اینکه طی چهار سال از تصدی مدیریت با همه دستگاه‌ها تعامل دو سویه داشته و وظیفه خود می‌دانم به سلسله مراتب اداری احترام بگذارم افزود: اما هر جا حقی از مردم تضییع شود بی‌پرده، شفاف و دور از لفافه بیان می‌کنم و باکی ندارم.

این مسؤول افزود: در حالیکه این اداره با کمترین امکانات و تجهیزات و تنها با ۱۲ نیروی انسانی به چهار شهرستان خدمات ارایه می‌دهد مدیرکل بدون هماهنگی و نیازسنجی نیروی انسانی این شهرستان را به مرکز استان انتقال می‌دهد.

وی در بخش دیگری از سخنانش به مباحث حاشیه‌ای در سفر وزیر کار هم اشاره و با بیان اینکه فضاسازی رسانه‌ای قبل از حضور وزیر در استان به وجود آورده بودند گفت: جدا از اینکه این اقدام مهندسی شده، طراحی شده یا با هر هدف دیگری بود می‌خواهم بگویم مدیران کل ما در موضع انفعال قرار گرفته‌اند.

این مسؤول بیان کرد: مدیر کلی که حکمش را نماینده دولت می‌زند و با امضای وزیر در پست منصوب می‌شود برای استقبال و اجرای برنامه حضور معاون وزیر هیچ کمکی به شهرستان نداشته و می‌گوید هفته دولت به ما ربطی ندارد.

پهناور با بیان اینکه مدیر کل نباید خود را مطلقاً وابسته به شخص حقوقی دیگری کند افزود: این درست نیست، مدیر کل نباید موضع انفعالی داشته باشد.وی در ادامه انتقادهای صریح خود از مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بیان کرد: وظیفه داریم مهمان را احترام می‌کنیم و مهمان‌نوازی در ذات و خصیصه مردم شهرستان ماست، همه هزینه‌ها را شخصاً پرداخت می‌کنیم اما مدیر کل باید متوجه رفتار و موضع انفعال گونه خود باشد،اسیر خواسته شخص حقوقی دیگری نشود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت