پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 شهریور 1395 ساعت 13:06:: شناسه خبر: 5590

وقتی روحیه جهادی با دستان خالی در کهگیلویه تحقق می یابد:

بهره برداری از۲۴پروژه با اعتبار۴۷میلیارد ریال/تمجید فرماندار از شهرداری دیشموک وشرکت برق ناحیه کهگیلویه

پوزش شهرداری دیشموک را پیشگام در اجرا و بهره‌برداری از پروژه‌ها در هفته دولت دانست و گفت: بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال صرف راه‌اندازی این پروژه‌ها شده است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

فرماندار کهگیلویه عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه باردیگر ازحضورمردم استان بویژه مردم کهگیلویه در استقبال ازهیات دولت تشکرنمود و ازانعکاس شایسته اخباراین سفر ازصداوسیما،خبرگزاری ها و پایگاه های خبری تقدیر کرد.

علی پوزش، هفته دولت را فرصت اطلاع‌رسانی خدمات و عملکرد دولتمردان دانست و اظهار داشت: ۲۴ پروژه با اعتبار ۴۷ میلیارد ریال طی هفته دولت در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسدبه گزارش صدای جنوب،علی پوزش گفت:این پروژه‌ها در حوزه برق،آبرسانی و جاده عشایری و روستایی است.

وی با بیان اینکه شرکت  برق بیشترین پروژه‌های عمرانی را در این هفته افتتاح می‌کند گفت: بیش از ۲۰ میلیارد ریال برای راه‌اندازی این پروژه‌ها هزینه شده است.

وی از اصلاح، توسعه و انتقال شبکه شهری،بهینه سازی شبکه روستایی به نمونه‌هایی از پروژه‌های برق ناحیه نام برد و گفت: توسعه روشنایی معابر شهری و معابر روستایی با با یک میلیارد ریال،توسعه و انتقال شبکه شهری با یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال، تبدیل سیم به کابل در جهت کاهش تلفات و اصلاح و بهینه‌سازی شبکه چندین روستا از دیگر پروژه‌هایی این که هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

پوزش تصریح کرد: یک واحد مرغداری گوشتی با اشتغالزایی شش نفر و اعتبار ۹ میلیارد ریال تنها پروژه اقتصادی است که در شهرستان افتتاح می‌شود.

فرماندار کهگیلویه با اشاره به افتتاح تعدادی از پروژه‌ها در سفر هیأت دولت گفت: افتتاح ام آر آی بیمارستان دهدشت که در این سفر به روش ویدیوکنفرانس وبدون حضور مسئولان اغازبکارکرده بود روز جمعه با حضور معاون عمرانی استاندار بصورت رسمی صورت می‌گیرد.

این مسؤول شهرداری دیشموک را پیشگام در اجرا و بهره‌برداری از پروژه‌ها در هفته دولت دانست و گفت: بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال صرف راه‌اندازی این پروژه‌ها شده است.

وی افزود: کمربندی کوی خلیج فارس،آسفالت خیابان‌ها،پارک محله، مدرسه سه کلاسه،پل و پارکینگ عمومی از پروژه‌هایی است که در دیشموک آماده بهره‌برداری است.

علی پوزش درپایان گفت:تمامی این پروژه ها باروحیه جهادی و استفاده از منابع داخلی واستانی به بهره برداری رسیده است.

نظرات

  1. ناشناس گفت:

    آقای پوزش پارک نگفتند .برو چشات را معاینه کن

  2. ناشناس گفت:

    رضایی وقتی یک فرماندار میگه حتما انجام شده و انجام شده تا کور شود آنکه نتواند دیدبرو کار خودت انجام بده که روهم انباشته نشه

  3. ناشناس گفت:

    رضایی جان حتما یه جای کار می لنگه به چشم پزشک مراجعه کن .کل حسین آباد را دیدی .دور قلعه را دیدی.ساحلی را نگاه کردی.و…….تخریب ها را دیدی.

  4. رضایی گفت:

    کجابودن پروژه های دیشموک چرا دروغ به گستردگی یه پارک

  5. رضایی گفت:

    آقای پوزش توراخدا کجا بودن این پروژهای که دردیشموک افتتاح شدن وماخبر نداریم لاقل این پارکی که افتتاح شد نشانمون بدین حداقل بریم داخلش یه هوای تازه کنیم

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت