پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 شهریور 1395 ساعت 06:06:: شناسه خبر: 5574

واکنش تند تاجگردون به سفر وزیرتعاون،کارورفاه اجتماعی:

فقط رسم میزبانی را بجا اورید/پیشاپیش از عدم حضورم در برنامه‌های حضور ایشان پوزش می‌طلبم

در سفر قبلی وزیر محترم، کلنگ پلی کلینیک تأمین اجتماعی گچساران را به زمین زدند ولی علیرغم پیگیری مکرر این‌جانب (اگرچه از استان نیز کسی پیگیری نکرد) تاکنون کوچک‌ترین اقدامی صورت نگرفته است!

پایگاه خبری صدای جنوب:

 غلامرضا تاج گردون نماینده مردم شهرستانهای گچساران وباشت از استاندارکهگیلویه وبویراحمد درخواست نمود در سفر وزیرکار به استان فقط رسم میزبانی را بجا آورند و درخواست مجددی به سبب عدم تحقق قول های سفر قبلی ایشان نداشته باشد.

در نامه تاجگردون آمده است:
بسمه‌تعالی
جناب آقای دکتر خادمی
استاندار محترم استان
با سلام و احترام
مطلع شدم جناب دکتر ربیعی وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی قصد سفر به استان را دارند و مستحضرید سال گذشته ایشان نیز به استان سفر داشتند. به دلایلی که در ادامه شرح خواهم داد، به نظر این‌جانب ایشان تا حل موارد به‌جامانده از آن سفر به استان تشریف نیاورند و یا اگر به‌رسم میزبانی ناگزیر به استقبال از ایشان هستید لطفاً درخواستی از ایشان نداشته و اعلام نفرمایید، چراکه در مقابل مردم شرمنده می‌شوید.
لازم می‌دانم در این خصوص بعضی از موارد را خدمت جنابعالی و مسئولین امر یادآوری نمایم:
– در سفر قبلی وزیر محترم، کلنگ پلی کلینیک تأمین اجتماعی گچساران را به زمین زدند ولی علیرغم پیگیری مکرر این‌جانب (اگرچه از استان نیز کسی پیگیری نکرد) تاکنون کوچک‌ترین اقدامی صورت نگرفته است!
– اعلام خانه امید برای بازنشستگان در آن سفر صورت پذیرفت و برای اجرای آن، زمین را نیز تحویل گرفتند ولی تاکنون اقدامی نشده است!
– از سالن ورزشی کارگران بازدید و قرار شد در ۲۲ بهمن سال قبل افتتاح و اعتبار لازم برای محوطه و استخر ابلاغ گردد که تاکنون اقدامی نشده است!
– مقرر شد در جهت همسان‌سازی حقوق و مزایای کارگران نفت همکاری کنند که کوچک‌ترین قدمی برنداشته و ناگزیر شدم به‌تنهایی این موضوع را پیگیری کنم!
اگر پیگیری فرمودید و افاقه نکرده و برحسب روال اداری تشریف آوردند، به‌حکم میزبانی رسم ادب را به عمل‌آورده و در حد اکمل ادا وظیفه کنید و امیدوارم برحسب قول‌های ایشان شرمنده مردم نشوید.
پیشاپیش از عدم حضورم در برنامه‌های حضور ایشان پوزش می‌طلبم.

غلام‌رضا تاج گردون

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت