پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 30 مرداد 1395 ساعت 12:05:: شناسه خبر: 5501

گزارش استاندار کهگیلویه و بویراحمد ازسفر هیات دولت:

اعتبار فعالسازی ۸۷ طرح صنعتی راکد کهگیلویه و بویراحمد تامین شد/تامین اعتبار وام ازدواج جوانان

خادمی تصریح کرد: ۲۴ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال از این میزان در بخش خصوصی و ۹۶۰ میلیارد ریال نیز در بخش دولتی برای این پروژه ها هزینه و سرمایه گذاری خواهد شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

استاندارکهگیلویه وبویراحمد گفت: تامین اعتبار ۸۷طرح صنعتی راکد و نیمه فعال یکی از مهمترین رهاوردهای سفر دو روزه دولتمردان یازدهم به این استان در هفته گذشته بود.

به گزارش صدای جنوب ،سید موسی خادمی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: میزان اعتبار اختصاص یافته برای این طرح ها از دو محل ارزی و ریالی به ترتیب ۹۵۵ میلیون یورو و ۱۲ هزار و ۳۶۸ میلیارد ریال است.
وی اظهار کرد: یک هزارو ۴۰۰میلیارد ریال نیز یارانه برای کمک به طرح های تولیدی و صنعتی مشکل دار در سطح استان در این سفر اختصاص یافت.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد افزود: با تخصیص این مبلغ امکان پرداخت بیش از ۲۸هزار میلیارد ریال تسهیلات به صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی نیمه فعال در استان نیز فراهم خواهد شد.

استاندار تصریح کرد: ۸۰۰میلیارد ریال نیز تسهیلات ازدواج برای جوانان این استان در سی امین سفر استانی کاروان تدبیر و امید اختصاص یافت.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: ۱۰۰درصد این اعتبار در سالجاری بر اساس تعهد انجام شده پرداخت می شود.
وی ابراز داشت: سه تفاهم نامه همکاری اقتصادی و سرمایه گذاری نیز با حضور رئیس جمهوری و همزمان با سفر کاروان دولت یازدهم به استان کهگیلویه وبویراحمد در بخش های مختلف در یاسوج به امضا رسید.
خادمی تصریح کرد: این تفاهم نامه های مهم اقتصادی بین استانداری کهگیلویه وبویراحمد و سازمان اقتصادی کوثر وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران، پست بانک ایران و کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) است.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: بر اساس امضا این تفاهم نامه ها سازمان اقتصادی کوثر متعهد به سرمایه گذاری افزون بر هشت هزار میلیارد ریال در بخش های مختلف کشاورزی، صنعت و خدمات در این استان شده است.
وی یادآور شد: امکان سنجی و مطالعه طرح فسفات چرام ، پرورش مرغ گوشتی و اجرای طرح پرورش ماهی در شهرستان چرام از مهمترین تعهدات سازمان اقتصادی کوثر در انجام این تفاهم نامه است.
وی تاکید کرد: این سازمان همچنین متعهد شد که در هر یک از شهرستان های هشت گانه استان کهگیلویه وبویراحمد یک تا ۲ طرح در بخش های کشاورزی و صنعت سرمایه گذاری کند.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: بر این اساس کمیته امداد حضرت امام (ره) نیز با تامین اعتبار حدود یکهزارو ۷۰ میلیارد ریال برای ساخت مسکن مددجویان در نقاط مختلف استان سرمایه گذاری خواهد کرد.
وی میزان سرمایه گذاری پست بانک ایران بر اساس انجام این تفاهم نامه همکاری را نیز افزون بر ۱۵۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح های خرد سرمایه گذاری در سطح استان ذکر کرد.
خادمی اختصاص ۹هزارو ۶۶۰ میلیارد ریال اعتبار در قالب ۴۶ طرح عمرانی و اقتصادی را مهمترین ارمغان سفر رئیس جمهوری و کاروان تدبیر وامید به استان کهگیلویه وبویراحمد اعلام کرد.
وی با تفکیک و میزان اعتبار تخصیص یافته در بخش های مختلف گفت: حدود یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال در قالب ۶ طرح به بخش کشاورزی این استان اختصاص یافت.
وی اظهار کرد: در سی امین سفر استانی هیات دولت به کهگیلویه وبویراحمد عملیات اجرایی ۳۶ طرح با اعتباری افزون بر ۲۵ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال آغاز شد.
خادمی تصریح کرد: ۲۴ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال از این میزان در بخش خصوصی و ۹۶۰ میلیارد ریال نیز در بخش دولتی برای این پروژه ها هزینه و سرمایه گذاری خواهد شد.
خادمی افزود: همچنین در این سفر ۲۳۱ طرح عمرانی و اقتصادی توسط دولت و بخش خصوصی در مناطق مختلف استان به بهره برداری رسید.
وی میزان کل اعتبار هزینه شده برای این تعداد طرح افتتاحی را افزون بر هفت هزار و ۵۶۰ میلیارد ریال ذکر کرد.
خادمی تاکید کرد: حدود ۲هزار و۸۰میلیارد ریال از این میزان توسط بخش دولتی و پنج هزارو ۴۸۰ میلیارد ریال نیز در بخش خصوصی برای این طرح ها هزینه و سرمایه گذاری شده است.
وی تعداد کل طرح های عمرانی و اقتصادی اعم از افتتاحی و و طرح هایی که عملیات اجرایی آنها در سفر هیات دولت به این استان آغاز شد را ۲۶۷ پروژه با اعتاری افزون بر ۳۳ هزار و ۱۶۰ میلیارد ریال در دو بخش دولتی و خصوصی اعلام کرد.
سی امین سفر استانی رئیس جمهوری و اعضای هیات دولت یازدهم به استان کهگیلویه وبویراحمد روزهای ۲۴ و ۲۵ مرداد امسال انجام شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت