پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 10 مرداد 1395 ساعت 18:05:: شناسه خبر: 4831

یادداشت/به وجود استاندار شایسته استانمان افتخار کنیم

اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان صدای جنوب است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست.
بینندگان صدای جنوب می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.

حال بر مسئولین ،نخبگان،سیاسیون همه و همه فرض است که با نگاهی دلسوزانه،عالمانه ،علمی و تخصصی و با لحاظ کردن داشته ها ونداشته هایمان در راستای رشد و تعالی همه جانبه استانمان به استقبال هیئت دولت رویم.

پایگاه خبری صدای جنوب:

یادداشتی به قلم سید عادل موسوی:

به نام خداوند جان و خرد

حافظ شیرین سخن چه زیبا در وصف مهمان عزیز وگرانقدر می سراید

رواق منظر چشم من آشیانه توست/کرم نما فرود آی که خانه خانه توست.

استان چهار فصل کهگیلویه و بویراحمد با توجه به اقلیم جغرافیایی و منحصر به فردش چون نگینی زیبا در جنوب کشور به زیبایی هرچه تمام تر می درخشد سرزمین رودهای جاری،،،چشمه های جوشان،،،قلل سر به فلک کشیده،،، چون دنای زیبا و سرافرازسرزمین دشت ها و صحراهای سرسبز و خرم لاله گون با خون شهدا،،،سرزمین طلای سیاه …و مناظر جادویی و زیبایش به  سان تابلوی تمام عیاری است که همه زیبایی ها  را یک جا در خود گرد آورده و نظر هر رهگذری را به سوی خود می رباید.

از لحاظ منابع زیرزمینی و روی زمینی یکی از استان های غنی کشور است. که شوربختانه خود با داشتن این همه مواهب الهی هم چنان غبار محرومیت بر در و دیوارش می تازد و می بارد. که این در شان مردمان بزرگوارش نیست که در طول تاریخ  پرفراز و نشیب ایران زمین همواره بر مدار شجاعت و رشادت قدم راندند ، مردانگی و آزادگی را پاس داشتند و بانی تغییرات زیبا در تاریخ دیارشان شدند که هر کسی این تاریخ پر حادثه و سراسر شور و هیجان را اندکی مطالعه‌ نماید به وجد آمده وانگشت به دهان خواهد شد.

این روزها که در آستانه سفر هیئت محترم دولت و در راس ریاست محترم جمهوری اسلامی جناب دکتر حسن روحانی قرار داریم. مردم قدرشناس استان کهگیلویه و بویراحمد خود را آماده دیداردوست نموده اند. فضای شهرمان رنگ بهاری به خود گرفته است.

رایحه خوش کاروان تدبیر و امید در شهرمان به مشام می رسد. مردم با نجابت استانمان که در طول تاریخ قومبزرگ و سترگ آریایی در بطن فرهنگ ناب اصیل اسلامی و ایرانی مراحل کمال و معرفت را طی نموده و به بلوغ فکری رسیده اند سر ازپا نشناخته، بی صبرانه رسیدن یار رابه انتظار نشسته اند. این مردم خود می دانند که مهمانشان دل در گرو توسعه ایران زمین دارد.پس قدر مهمان گراسنگ خود را می دانند.

آری  این مهمان عزیز، همان رئیس جمهوری محبوبی است که در تاریخ ۲۲ خرداد ۹۲ سزاوارانه انتخابش نمودند و کلید پاستور را مقتدرانه به دستش سپردند.

 دولتی برآمده از رای ملت که در بدترین شرایط اقتصادی و سیاسی  ناشی از تحریم های نظام سلطه و بداخلاقان روزگار بر سرکار آمد و بانگاه علمی و تخصصی و با لحاظ کردن منافع ملی نه میلی مشکلات و موانع را یکی پس از دیگری رفع و بر عزت ایرانیان در سطح جهانی پای می فشارد. شایسته بهترین سپاس هاست. قطعا مردم دیارمان برای خادمانشان میزبان خوبی خواهند بود و سنگ تمام خواهند گذاشت.

حال بر مسئولین ،نخبگان،سیاسیون همه و همه فرض است که با نگاهی دلسوزانه،عالمانه ،علمی و تخصصی و با لحاظ کردن داشته ها ونداشته هایمان در راستای رشد و تعالی همه جانبه استانمان به استقبال هیئت دولت رویم.

برنامه ها و راهکار های اجرایی خوبی ارائه نماییم. شاخص های توسعه را خوب ترسیم نمائیم. فریاد گر مطالبات به حق خود باشیم. نه فریادگر مطالبات گروهی و جناحی که این خود آفتی بس بزرگ  و نشان از بداخلاقی های عالم ناپاک  سیاسی است که در دنیای امروزی این رویه مطرود، مردود و منفوراست. بایستی خواسته هایمان عقلانی ،فکری،منطبق بامقتضیات زمانه و در مسیر توسعه باشد.

دل برای استانی بسوزانیم که مطالبات جناحی و گروهی و از همه بدتر بداخلاقی های سیاسی و خود زنی ها  در ادوار گذشته مانع توسعه آن شده است. اگر خود را باور می کردیم به نخبگان دلسوز خود بها می دادیم ، از مشاجرات و منازعات  ناپاک سیاسی دست می کشیدیم استانمان به سان طبیعت زیبایش خالق بهار اقتصادی می شد و جوانانمان حسرت به دل نمی شدند وزانوی غم بغل نمی گرفتند. شایسته نیست که این عزیزان با گذر از هفت خوان رستم و در دیار غربت با تحمل سختی ها در پی معاش خود باشند.اندکی در این باب تامل نماییم که خود داستانی غمباراست.پس به خود آییم، یاری گر خادمان و نخبگان دلسوز خود باشیم. گفتمان توسعه را به عینیت رسانیم .امروزه خوشبختانه نخبه ای شایسته، توانا ،علمی و خوشفکر از فرزندان همین خطه نام آوران بزرگ سرزمین یادها و خاطره ها، مهد شیران و دلاوران راه حق، سکان دار استانداری این استان است که خود در محروم ترین روستایش  طعم فقر را چشیده ، نگاهش علمی و توسعه مدارانه است.

نخبه ای توانا که سیاست های دولت تدبیر و امید را به خوبی به منصه ظهور می رساند. اگر منصفانه عملکردش را در بین استانداران دیگررصد نماییم خوش درخشیده پس سزاوار تقدیر است نه تخریب.

 قطعا مردم خوب استان ما قدردان استاندار و مسئولان سخت کوش خود خواهند بود و این را باصدایی رسا به سمع و نظر رئیس جمهور محبوب و دیگر دولتمردان خواهند رساند. امید آن که سفر رئیس جمهور محبوب  و اعضای هئیت دولت پر خیروبرکت و منشا تغییرات عالی باشد و همه ماها فقط در مسیر توسعه همه جانبه استان قلم زنیم و قدم برانیم.

بیاییم همدلی پیشه نماییم تااستانمان به تعالی همه جانبه رسد. به امید آن روز میمون و خجسته

سیدعادل موسوی

مردادماه ۹۵

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت