پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 مرداد 1395 ساعت 18:05:: شناسه خبر: 4790

آیت الله ملک حسینی:

وجود فقر و گرانی در جامعه ناشی از تبعیض‌ها، باندبازی‌ها و تسلط افراد بی تخصص بر امور است

وی گفت: عده‌ای گفتند که بدنه دولت چاق شده است و نمی تواند نیرو بگیرد که به عبارت دقیق تر، این چاقی مطالبات از بیت المال است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به دریافت حقوق های غیرمتعارف توسط برخی مدیران ،اظهارداشت: قانون باید قانون باشد تا زمینه ساز تخلف، غارت و افزون خواهی را در جامعه فراهم نکند.

به گزارش صدای جنوب، آیت الله سیدشرف الدین ملک حسینی در آیین سوگواری شهادت امام صادق (ع) در مدرسه خان شیراز گفت: نظارت در فرایند دریافت حقوق های غیرمتعارف چه بود؟ آیا ناظران پس از افشای این فیشها استعفا دادند و آیا عذرخواهی عمیق و نه صوری صورت گرفت؟

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد افزود: برخی از صبح تا شب دارند به دیگران خرده می‌گیرند و حال آن که وجود فقر و گرانی در جامعه ناشی از تبعیض‌ها، باندبازی‌ها و تسلط افراد بی تخصص بر امور است.

ملک حسینی گفت:  بنا بر روایات رسیده از امامان معصوم، افراد نباید مسئولیتی را که لایق آن نیستند برعهده بگیرند در حالیکه گروه‌های سیاسی در انتصاب‌ها، ابتدا افراد همسوی خود را انتخاب می‌کنند و نه این که ابتدا به تخصص و شایستگی‌ها توجه کنند.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در خبرگان رهبری تاکید کرد که این نظام رفتاری، نظام عدالت مورد نظر امام نیست و هرگز امامان ما چنین نبودند و از ما چنین نیز نخواستند.

وی گفت: عده‌ای گفتند که بدنه دولت چاق شده است و نمی تواند نیرو بگیرد که به عبارت دقیق تر، این چاقی مطالبات از بیت المال است.

ملک حسینی با طرح این پرسش که چه کسی گفت که برخی افراد می‌توانند ثروت‌های کلان از بیت المال بگیرند؟تصریح کرد: فردی که عدالت در وجود او شکل نگرفته است، چگونه می‌تواند جامعه را بر اساس عدالت و قسط بسازد.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری افزود: عدالت و اعتدال ویژگی امامان معصوم است و هر فردی که بخواهد مدیر جامعه بشری باشد باید در نهایت اعتدال باشد.

در ادامه این آیین، مداحان اهل بیت عصمت و طهارت در رثای امام صادق (ع) به عزاداری و نوحه خوانی پرداختند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت