پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 07 اسفند 1395 ساعت 22:12:: شناسه خبر: 14144

گلایه جوانان شهرستان لنده از سردار هاشمی پور؛

از طلاگشتن پشیمان گشته ایم

جناب اقای هاشمی از حرفهایتان دلگرم شدیم و امیدواربه اینکه بالاخره حق ضایع شده جوانان لنده را می گیری و انها را ارتقا میدهی…

پایگاه خبری صدای جنوب:

جمعی از جوانان شهرستان لنده در یادداشتی نسبت به عزل سیدغفارشفایی از مدیریت شبکه بهداشت ودرمان کهگیلویه واکنش نشان داده اند.

متن یادداشت که در اختیار صدای جنوب قرارگرفته  بدین شرح است.

«سردارعدل هاشمی پورنماینده محترم کهگیلویه بزرگ درمجلس شورای اسلامی، از شهرستان شجاعت و مردانگی،سرزمین دارالمومنین، لنده ،  برای شما نوشته ایم وتاکید میکنیم از طلاگشتن پشیمان گشته ایم مرحمت فرموده  مارا مس کنید……..
جناب اقای هاشمی پور بدون هیچ مقدمه ای شمارابه مرور حرفهایتان در مورد لنده دعوت میکنیم.

«لنده رامیشناسم چون از دیرباز در این منطقه رفت و امد داشته ام و با بزرگان لنده درارتباطم.
جوانان نخبه لنده به حق خود نرسیده اند وعلی رغم توانایی می بینیم که در استان دیده نشده اند.
من مخالفم این دکان بازی راست و چپ هستم و وقت ان رسیده که موضوع های حاشیه ای ثلاث و بویراحمدی و نگاه قومی وقبیله ای برای همیشه برچیده شود.
همین نگاه ها و این بحث های حاشیه ای جز پسرفت و بدبختی وفلاکت چه منفعتی نصیب کهگیلویه و بویراحمد نموده است.»
جناب اقای هاشمی اینها گوشه ای از سخنان شما در دیدار هایتان با مردم لنده است.
از حرفهایتان دلگرم شدیم و امیدواربه اینکه بالاخره حق ضایع شده جوانان لنده را می گیری و انها را ارتقا میدهی…
درحیطه کارهای عمرانی و زیربنایی تحول ایجاد می کنی……اماجناب اقای هاشمی برای ما چه کرده ای ؟
جناب اقای هاشمی گناه دکتر شفایی چه بود؟
این بود ارتقا و جایگاهی که می گفتی!
جناب اقای هاشمی شنیده ای که از خواست های اصلی مردم لنده در دیدار دوهفته قبل با استاندار محترم و هیات همراهشان توجه به فرزندان لنده دربحث مدیریت ها بود و حتما شنیده ای که همین موضوع باعث تنش درجلسه شد و جلسه نیمه تمام ماند.
اقای هاشمی انتظار این بود که شما حداقل در حرف به این خواست مردم لنده بها میدادی…
اما با کمال تاسف نه تنها توجه نکردی بلکه عملا با حمایت از رییس تازه منصوب شده علوم پزشکی استان در تغییر تنها مدیرلنده ای در استان سیدغفارشفایی پاسخ ناامید کننده ای به مادادی….
ایا شفایی ضعیف بود؟ایا کارنامه ایشان را مطالعه کرده ای؟ ایاسطح کمی وکیفی بهداشت ودرمان را در کهگیلویه تحت مسئولیت سیدغفارشفایی بررسی کرده ای؟
ایامیدانی که بهترین خدمات در دورافتاده ترین روستاها نیز انجام میشود…
ساخت کلینیک تخصصی،ساخت اوژانس دو هزارمتری،ساخت زایشگاه،نوسازی اکثر بخشهای بیمارستانی،حضور بی سابقه بالغ بر پنجاه متخصص،حضور جراح مغزو اعصاب برای اولین باردردهدشت و حضور رادیولوژیست خانم،ساخت بخش و ICU جراحی مغز و اعصاب،دستگاه MRI,دستگاه امحاء زباله هزار لیتری،دستگاه رادیولوژی دیجیتال و سایر عملکرد درخشان وبی نظیر سیدغفارشفایی ایجاب می کرد که ایشان مورد تقدیر قرار بگیرد و نه تغییر…
جناب هاشمی پور دیروز می گفتی اگر یزد واصفهان پیشرفت کردند این بود که انهاهمدل بودند و بحث تغییر مدیریت ها به شکل استان ما نبود اما چرا خود شما در لنده تاکید کرده ای فلان مسئول می بایست نیروهای خود را تغییر دهد؟
سوالی که همواره بی پاسخ مانده اینست کدام قانون میگوید که بعد از هر انتصابی متاسفانه شاهد تغییرات گسترده زیرمجموعه ها باشیم؟

به راستی چه شده است که فریاد مردم لنده به هیچ مسئولی نمی رسد ؟
چرا این همه جوان نخبه لنده ای درمدیریت استان کهگیلویه و بویراحمد نقشی ندارند؟
ما جوانان لنده ای اعلام میکنیم که اگر مسیولان در نگاه خودبه جوانان لنده ای تجدیدنظرنکنند فریاد اعتراض خودرابه گوش مسئولان کشوری می رسانیم و همگان بدانند که لحظه ای فراموش نخواهیم کرد رفتارهایی که در حق ما می شود.

جمعی از جوانان شهرستان لنده»

نظرات

  1. حسین گفت:

    تا الان هر نماینده ای حوزه بویر احمد بوده فقط با شعار جوزه ثلاث را فریب داده چون اصولا طیبی ساده لوحه.تو همین انتخابات دو نفر از طرف حوزه ثلاث را رو در روی هم به بهانه گرایش متفاوت سیاسی قرار دادند و لاهوتی از کامرانی دفاع کرد ولی دقیقا مثل جریان حکمیت منطقیان لحظه اخر به جای حمایت از جناح همیشگی خودش با سردار بیعت کرد .تا بویر احمد برنده انتخابات بشه.دوس ندارم مسایل قومیتی را مطرح کنم ولی متاسفانه واقعیته و باید گفته بشه تا شاید روزی حوزه ثلاث از خواب غفلت بیدار بشه

  2. حسین گفت:

    اونا با این کار به جای یافتن مشکل صورت مسئله را پاک کردن.فک کردن با عزل دکتر شفایی اوضاع بهتر میشه غافل از اینکه از ین به بعد کسی نیست جلو دزدی ها را بگیره

  3. حسین گفت:

    چون بویر احمد نمیخواد حوزه ثلاث تو راس مدیریت باشه.چون دکتر شفایی باند باز .فامیل با،ز باج ده نبود.چون مدیر صادق بود چون تکبر نداشت چون وقتی اومد قلع و قمع نکرد .چون نثل مدیر های سابق فامیلهاشو به هر نحوی به بدنه شبکه بهداشت تزریق نکرد.در یک کلام چون دزد نبود.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت