پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 اسفند 1395 ساعت 22:12:: شناسه خبر: 14073

برگزاری موفقیت امیز رزمایش الی بیت المقدس با عنوان شهدای مدافع حرم در کهگیلویه+تصاویراختصاصی

رزمایش بزرگ مدافعان حرم با شرکت ۵ گردان از بسیجیان گردان‌های بیت المقدس و کوثر شهرستان کهگیلویه به مدت دو روز در اردوگاه قدس واقع در منطقه دشت مازه شهر دهدشت برگزار شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

 با شرکت یک هزار و ۳۰۰ نفر ازبسیجیان گردان‌های بیت المقدس و کوثر شهرستان کهگیلویه رزمایش مدافعان حرم با یاد نخستین شهید مدافع حرم استان و با حضور اعضای شورای تأمین، مدیران دستگاه‌های اجرایی و مدیریت بحران شهرستان در اردوگاه قدس واقع در منطقه دشت مازه دهدشت برگزار شد.
به گزارش صدای جنوب،گردان‌های شرکت کننده در این رزمایش به اجرای برنامه های مختلف استقرار و سازماندهی نیروها، ستون کشی، خشم شبانه، دوره امداد و نجات، کمین و ضد کمین، اغتشاش و ضد اغتشاش، برنامه‌های فرهنگی، اسلحه‌شناسی و پیاده‌روی شبانه در مدت دو روز رزمایش پرداختند.
در این رزمایش علاوه بر تاکتیک‌های دفاعی در مقابله با تهدیدهای دشمن، توان مدیریت بحران برای مواجهه با حوادث غیر مترقبه نیز سنجیده شد.
در این رزمایش که در ساعت ۹:۳۰ صبح جمعه ۶ اسفندماه با رمز «یا رسول الله » آغاز شد در ابتدا گردان‌های عمل کننده به اجرای مانور اغتشاش و ضد اغتشاش پرداخته و در ادامه عملیات دفاع از کوی و برزن توسط یگانهای آموزش دیده بسیجی به نمایش درآمد.
در پایان نیز گردان‌های واکنش سریع بیت المقدس شهرستان کهگیلویه به اجرای مانور کمین و ضد کمین پرداختند و گردان کوثر خواهران بسیجی نیز عملیات امداد و نجات را با موفقیت انجام دادند.
جانشین فرمانده سپاه فتح استان در حاشیه این برنامه اظهار داشت: در این رزمایش ۴ گردان بیت المقدس و یک گردان کوثر شرکت داشتند که رزمایش گردان‌های بیت المقدس دفاع از کوی و برزن، کمین و ضد کمین بود که با موفقیت برگزار شد.
سرهنگ جهانگیر انصاری با بیان اینکه مانور گردان کوثر که امداد و نجات بود و به خوبی برگزار شد، افزود: برگزاری کلاس‌های عقیدتی و سیاسی، ستون کشی و خشم شبانه از دیگر برنامه‌های اجرا شده در دو روز این مانور بوده است.
وی گفت: در شش شهرستان گرمسیری استان نزدیک به سه لشکر از گردان‌های بیت المقدس، گردان‌های امام حسین(ع)، گردان‌های حرفه‌ای تکاور، پدافند و توپخانه با استفاده و پشتیبانی ادوات تیپ ۴۸ فتح در سطح این شهرستان‌ها از جمله شهرستان گچساران به اجرای مانورهای رزمی پرداختند.
انصاری هدف از برگزاری این رزمایش دو روزه در شهرستان‌های گرمسیری را بالا بردن توان رزمی، حفظ انسجام، آمادگی رزمی نیروها، آشنایی با تکنیکها و تاکتیک‌های رزمی روز عنوان کرد.
وی ضرورت رزمایش‌ها و تمرین‌های مختلف رزمی که توسط گردان‌های بیت المقدس و امام حسین(ع) اجرا می‌شود اشاره کرد و گفت: لازم است که برای حفظ آمادگی نیروها چنین رزمایش‌هایی برگزار شود تا هم بحث حفظ انسجام و هم آشنایی با تکنیک‌ها و تاکتیک‌های روز دنیا تمرین شود که به خوبی این رزمایش در ۶ شهرستان اجرا شد.
فرمانده سپاه ناحیه کهگیلویه گفت: هر ساله به تناسب تهدیدهای دشمنان در سطح ملی رزمایش‌هایی از سوی مجموعه نیروهای مسلح، سپاه و بسیج برگزار می‌شود که به فراخور وظایف و در سطح شهرستانی نسبت به برگزاری چنین رزمایش‌هایی اقدام می‌شود.
سعید برومندزاده هدف از اجرای این رزمایش را حفظ انسجام نیروهای بسیجی و سنجش میزان آمادگی مدیریت بحران شهرستان عنوان کرد و افزود: در رزمایش دو روزه چهار گردان بیت المقدس و یک گردان کوثر شرکت کردند.

۲۰۱۷۰۲۲۴_۰۹۴۵۰۱ ۲۰۱۷۰۲۲۴_۰۹۵۱۱۷ ۲۰۱۷۰۲۲۴_۱۰۰۹۳۵ ۲۰۱۷۰۲۲۴_۱۰۱۳۰۷

.۲۰۱۷۰۲۲۴_۱۰۱۰۵۶ ۲۰۱۷۰۲۲۴_۱۰۱۵۰۸ ۲۰۱۷۰۲۲۴_۱۰۱۴۱۳۲۰۱۷۰۲۲۴_۱۰۱۴۱۷ ۲۰۱۷۰۲۲۴_۱۰۲۰۰۷
۲۰۱۷۰۲۲۴_۱۰۱۶۳۳۲۰۱۷۰۲۲۴_۱۰۱۸۳۶۲۰۱۷۰۲۲۴_۱۰۱۵۴۶

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت