پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 05 اسفند 1395 ساعت 22:12:: شناسه خبر: 14011

پاسخ صریح هاشمی پور به برخی انتقادات؛

با ایده قوم گرایی مقابله می کنم/وظیفه ام دخالت در کار دولت نیست

هاشمی‌پور تاکید کرد: وظیفه بنده دخالت در کار دولت نیست دولت کار خودش را می‌کند و مجلس نیز به دنبال وظایف محوله است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

در حاشیه افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستایی دهستان قیام یکی از شهروندان لنده‌ای از نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده سوال کرد که چرا در شرایطی که غالب مردم شهرستان لنده بدلیل عدم استفاده از نیروهای انسانی این شهرستان در پست های مدیریتی شهرستان‌ها و استان به شدت گلایه دارند؛ تنها مسئول لنده‌ای در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد عزل گردیده است؟

 «عدل هاشمی‌پور» در پاسخ به این شهروند گفت: بهتر است این سئوال را از رئیس دانشگاه علوم پزشکی و مسئولان استانی بپرسید چرا از من سوال می‌کنید؟

که بلافاصله شخص سئوال کننده در پاسخ به نماینده کهگیلویه بزرگ گفت: چون شما نماینده مردم هستید از شما سوال کردم. و مجدداً نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در توضیحاتی افزود :بنده با ایده شما مخالف هستم زیرا به قوم گرایی اعتقادی ندارم و کاری به ثلاث و بویراحمدی ندارم و با این ایده مقابله خواهم کرد. از نگاه بنده آقای دکتر شفایی فرزند این آب و خاک است.متاسفانه ما با همین اعتقادات و تفکرات در بن بست قرار گرفته ایم لذا باید ابتدا خودمان را از بن بست خارج و ابتدا ذهن و فکر خودمان را توسعه و سپس به دنبال توسعه جامعه باشیم.

«هاشمی‌پور» تاکید کرد: وظیفه بنده دخالت در کار دولت نیست دولت کار خودش را می‌کند و مجلس نیز به دنبال وظایف محوله می‌باشد.

در پی این توضیحات مجدداً فرد سئوال کننده بیان کرد که پاسخ سووال خود را نگرفته‌ام و خواهان توضیحات بیشتری هستم و اینکه آیا نماینده‌ی مردم در عزل مدیر شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه دخالتی داشته یا خیر؟ که نماینده مردم ضمن تکذیب دخالت خود اظهار داشت: بهتر است این سئوال را از دکتر ایلامی بپرسید و البته هر مدیری که تغییر می‌کند معمولاً مدیران زیر مجموعه خود را عزل و یا ابقاء می‌نماید.

برپایه گزارش صدای جنوب سردارهاشمی پور قبل و بعد از نمایندگی و در بیشتر سخنرانی های خود همواره بردوری جستن ازمسایل طایفه ای و جناحی تاکیدکرده است.

گفتنی است طی روزهای اخیر «سیدغفارشفایی» مدیر شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه عزل و «داوری» به عنوان جایگزین وی منصوب گردیده است که مراسم تودیع ومعارفه انها به دلایلی برگزار نشده است .

نظرات

  1. حسین گفت:

    همه می دونند که کار خودشه.والا دکتر ایلامی هنوز از راه نرسیده چطو به این جمع بندی ررسیده.که داوری بهتر از دکتر شفایی هست.تازه به شرط حمایت داوری از هاشمی پور در انتخابات اینده به عنوان رییس شبکه انتخاب شده.و منطقیان هم قول داده که با هم از سردار حمایت کنند.سردار جان حنای جنابعالی دیگه برا حوزه ثلاث رنگی نداره.مثل همون قسم جلاله ای که تو حرم امام زاده میر سالار خوردی که در انتخابات شرکت نکنی

  2. خودم گفت:

    صددرصد دروغ میگوید.
    همگان میدانند که به اصرار ایشان و فشار بر دکتر ایلامی این کار صورت گرفت.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت