پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 04 اسفند 1395 ساعت 21:12:: شناسه خبر: 13978

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

واگذاری زمین برای اجرای طرح‌ها با دقت همراه باشد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: باید واگذاری زمین برای اجرای طرح‌ها در کهگیلویه و بویراحمد بر اساس نیاز آنها بوده و مازاد بر آن نباشد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت که واگذاری زمین برای اجرای طرح‌ها در این استان با دقت و حساسیت همراه باشد زیرا در غیر این صورت مشکلات متعددی در آینده به وجود می‌آید.

به گزارش صدای جنوب، سید موسی خادمی عصر چهارشنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: این استان با محدودیت زمین مواجه بوده و در سال‌های آینده برای اجرای طرح‌های مهم و کلان توسعه‌ای با کمبود زمین مواجه خواهد شد.
وی افزود که احتمال دارد دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در آینده برای تهیه زمین مورد نیاز به منظور اجرای برخی طرح‌ها هزینه‌های سنگینی پرداخت کنند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: باید واگذاری زمین برای اجرای طرح‌ها در کهگیلویه و بویراحمد بر اساس نیاز آنها بوده و مازاد بر آن نباشد.
خادمی عنوان کرد که پیمانکاران طرح‌های سفر رئیس جمهوری به کهگیلویه بویراحمد تا قبل از پایان سال جاری انتخاب و عملیات اجرایی آنها نیز به زودی آغاز شود تا معطل نمانده و هر چه سریعتر اجرا شوند.
رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت که ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبارات بحران سال جاری این استان بین هشت شهرستان استان توزیع شد.
حسن نوروزی اظهار داشت: این میزان اعتبار از محل ماده ۱۲ قانون تشکیل سازمان مدیریت بحران کشور است.
وی افزود که ۱۷ آذر سال جاری این میزان اعتبار به کهگیلویه و بویراحمد ابلاغ شد و برای بازسازی بخش‌های خسارت دیده استان در حوادث پیش بینی نشده هزینه می‌شود.
نوروزی بیان کرد: ۲۶٫۲ درصد این میزان اعتبار استانی بوده و ۷۳٫۸ درصد مابقی نیز توزیع شهرستانی شده که سهم شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه، گچساران، چرام، دنا، باشت، بهمئی و لنده به ترتیب ۱۸، ۱۱٫۴، ۹٫۷، ۱۰٫۱، ۸٫۵، ۵٫۶، ۵٫۶ و ۴٫۹ درصد است.
وی عنوان کرد که ۳۹۶ میلیارد ریال از اعتبارات سفر ریاست جمهوری به کهگیلویه و بویراحمد مبادله موافقت نامه شده که از این میزان ۱۰۰ میلیارد ریال مربوط به تأمین زیرساخت‌های گردشگری، ۱۵۰ میلیارد ریال مربوط به اجرای طرح‌های تأمین آب کشاورزی و اجرای سیستم‌های نوین آبیاری و ۴۰ میلیارد ریال نیز مربوط به پارک علم و فناوری استان است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت