پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 28 دی 1395 ساعت 17:10:: شناسه خبر: 11969

استاندار کهگیلویه وبویراحمد:

مخالفان دولت در تحلیل های خود شرایط قبل از برجام را لحاظ کنند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت که مخالفان و برخی افراد به جای تخریب های روز افزون علیه دستاوردهای دولت و برجام باید در تحلیل های خود شرایط و وضعیت نامطلوب خاص و حاکم بر کشور در قبل از اجرای توافق هسته ای را مد نظر قرار دهند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت که مخالفان و برخی افراد به جای تخریب های روز افزون علیه دستاوردهای دولت و برجام باید در تحلیل های خود شرایط و وضعیت نامطلوب خاص و حاکم بر کشور در قبل از اجرای توافق هسته ای را مد نظر قرار دهند.

به گزارش صدای جنوب، سید موسی خادمی عصر سه شنبه در نشست شورای اداری کهگیلویه وبویراحمد در یاسوج اظهار داشت که بدون شک این تحلیل گران باید به این مهم نیز توجه کنند که اگر برجام و تلاش های تیم مذاکره کننده نبود، کشور اکنون در چه وضعیتی به سر می برد.
وی برخی دستاوردهای مهم برجام را یادآور شد و گفت که تثبیت حق مسلم هسته ای و توقف روند سایه شوم تحریم ها و پدیده ایران هراسی از مهمترین دستاوردهای ارزنده برجام (برنامه جامع اقدام مشترک) بود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سفر پر برکت هیات دولت به استان کهگیلویه وبویراحمد، گفت که تاکنون پنج هزار و ۸۹۰ میلیارد ریال از مجموع ۹ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبارات مصوب این سفر برای سال جاری ابلاغ شده است.
۴۶ طرح با اعتباری افزون بر ۹ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال در سفر هیات دولت به کهگیلویه و بویراحمد مصوب شد.
این طرح‌ها در حوزه‌های راهسازی، بهداشت و درمان، کشاورزی، آب و فاضلاب، علمی و فرهنگی و توسعه شهری در سال‌های ۹۵ و ۹۶ مصوب شده است.
خادمی تصریح کرد: پنج هزار و ۸۹۰ میلیارد ریال از این میزان اعتبار مصوب برای سال ۹۵ و سه هزار و ۷۷۰میلیارد ریال نیز برای سال ۹۶ مصوب شده است.
از مجموع طرح‌های مصوب چهار طرح در حوزه عمران شهری، ۶طرح در بخش کشاورزی، ۹ مورد در حوزه منابع آب، پنج طرح در بخش علمی، فرهنگی و گردشگری، هفت طرح در حوزه بهداشت و درمان و چهار مورد نیز در بخش حمل و نقل است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت که مدیران دستگاه های مختلف اجرایی برای جذب ۶۷۰ میلیارد ریال سهم این استان از محل اسناد خزانه اسلامی در بودجه سال جاری برای پرداخت بدهی های سازمان ها تلاش کنند.
وی ادامه داد که از مجموع یکهزار و ۷۹۰میلیارد ریال بودجه عمرانی تخصیصی سال جاری تنها ۲۱ درصد آن نقدینگی و مابقی نیز باید از طریق فروش اوراق تأمین شود.
وی گفت که برخی از اعضای هیات دولت تدبیر و امید در طول دهه پر فروغ فجر امسال به استان کهگیلویه وبویراحمد سفر خواهند کرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت