پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 28 دی 1395 ساعت 14:10:: شناسه خبر: 11953

در شورای اداری استان مطرح شد

رحمان‌پور: اشتغالزایی زنان سرپرست خانوار دغدغه استان است / زارعی: باید ارزش سرمایه‌های نظام را دانست

باید بیش از پیش قدردان نظام و سرمایه‌های ارزشمند آن بود و خدمت کردن مدیران اجرایی کشور و کهگیلویه و بویراحمد نیز به برکت دین مبین اسلام و پیروزی انقلاب است که باید هر چه بیشتر ارزش آن را دانست.

پایگاه خبری صدای جنوب:

شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد با حضور ملاوردی معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده برگزار شد.

img_9289

به گزارش صدای جنوب، قبل از ظهر امروز با حضور معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده و به ریاست استاندار کهگیلویه و بویراحمد جلسه شورای اداری این استان برگزار شد.

«فریبا رحمان‌پور»  مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد در این نشست، با اشاره به عملکرد این مدیریت، اظهار کرد: در استان کهگیلویه و بویراحمد توانمند سازی زنان و خانواده از طرح‌های مورد پیگیری و بررسی بود که در این راستا بیش از ۲۶۰ زن در استانداری کهگیلویه و بویراحمد، ۱۰ تشکل مردم نهاد و ۱۰ تیم همکاری حمایت از زنان استان در کهگیلویه و بویراحمد آموزش دیدند.

رحمان‌پور افزود: برگزاری همایش‌ و نمایشگاه‌هایی برای توانمندسازی زنان از جمله بانوان کارآفرین، افزایش دوره توان‌افزایی مشاوران استان، تشکل شورای مشورتی، برگزاری کارگروه زنان و خانواده، برگزاری زنان و اقتصاد مقاومتی و همایش زنان و خانواده جنوب کشور در یاسوج از جمله کارهای است که در این استان انجام گرفت.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بانوان استان نیاز به اشتغال‌زایی و حمایت دارند، افزود: برای فروش محصولات صنایع دستی که مهم‌ترین دستاورد زنان کهگیلویه و بویراحمدی است، راه‌اندازی غرفه‌ و بازارچه‌های دائمی ضرورت دارد.

img_9291

وی ادامه داد: اشتغال‌زایی زنان سرپرست خانوار از مهم‌ترین دغدغه‌ اصلی استان است.

img_9285

به گزارش کبنا، در ادامه غلام‌محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا با بیان اینکه موفقیت های کسب شده در حوزه زنان و خانواده در کشور و کهگیلویه و بویراحمد از دستاوردهای مهم نظام و انقلاب است.
زارعی تصریح کرد: این موفقیت‌ها به دلیل فرهنگی بودن انقلاب اسلامی و نگاه ویژه دین اسلام و نظام به قشر تأثیرگذار دختران و بانوان است.
وی گفت: با وجود چنین شرایط مطلوبی می‌توان دستاوردها و موفقیت‌های بیشتری در حوزه زنان و خانواده در کشور و کهگیلویه و بویراحمد به دست آورد.
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با تسلیت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی، افزود: در سفر سال ۱۳۷۵ آن مرحوم به استان اعلام کرد فرزندان استان در دوران هشت سال دفاع مقدس به صلابت کوه‌ها بودند و در عملیات غرورآفرین و افتخارآمیز «پد خندق» نیز ایستادگی و مقاومت مثال زدنی از خود نشان دادند.
زارعی بیان کرد: در همین سفر در نشست با جمعی از روحانیان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد که پس از انقلاب به نسبت قبل از آن به قشر روحانی سخت‌تر می‌گذرد و وضعیت معیشتی آنان چندان مطلوب نیست.

img_9292
وی عنوان کرد: در همین نشست تصمیمات مناسبی برای رفع مشکل مسکن روحانیان کهگیلویه و بویراحمد از جمله اختصاص مبلغی به عنوان سپرده گذاری ساخت مسکن در بانک مسکن استان گرفته و مصوب شد.
زارعی ابراز داشت: باید بیش از پیش قدردان نظام و سرمایه‌های ارزشمند آن بود و خدمت کردن مدیران اجرایی کشور و کهگیلویه و بویراحمد نیز به برکت دین مبین اسلام و پیروزی انقلاب است که باید هر چه بیشتر ارزش آن را دانست.

کبنا

img_9283

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت