پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 دی 1395 ساعت 09:10:: شناسه خبر: 11858

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان:

جشنواره ملی شعر زاگرس در یاسوج برگزار می شود

هدف از برگزاری این جشنواره استفاده از تجربیات سایر هنرمندان مطرح کشوری، شناخت استعدادها و توانمندی‌های هنرمندان عرصه شعر است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری ششمین جشنواره ملی شعر زاگرس اظهار کرد: با عزم مسؤولان اداره ارشاد اسلامی استان و هنرمندان هم استانی این جشنواره همچون دوره‌های گذشته و با حضور سایر شاعران و هنرمندان برگزیده از سراسر کشور برگزار خواهد شد.

یه گزارش صدای جنوب،رضا خردمند زمان برگزاری ششمین جشنواره ملی شعر زاگرس را روز هجدهم اسفندماه ۱۳۹۵ عنوان کرد و گفت: این جشنواره به مدت دو روز و با حضور داوران و برگزیدگان در یاسوج برگزار می‌شود.

خردمند ضمن تقدیر از تلاش‌های مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در برگزاری این برنامه مهم ادبی افزود: ششمین جشنواره ملی شعر زاگرس به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویراحمد و انجمن شعر و ادب دنا و با حضور یک مسؤول از حوزه معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و مطبوعات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که جشنواره ملی شعر زاگرس همواره مورد توجه و استقبال سایر هنرمندان و شاعران برتر کشوری بوده ابراز داشت: ششمین دوره برگزاری این جشنواره متفاوت‌تر از دوره‌های قبل و با تاکید بر شعر قوی برگزار می‌شود.

این مسئول به برگزاری کارگاه آموزشی و جشنواره شعر بومی در حاشیه این جشنواره اشاره کرد و گفت: کارگاه یک روزه شعر در شهرستان بهمئی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی با حضور مهمانان و داوران از دیگر بخش‌های این جشنواره است.

خردمند با اشاره به توانمندی‌های هنرمندان شاعر استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: هدف از برگزاری این جشنواره استفاده از تجربیات سایر هنرمندان مطرح کشوری، شناخت استعدادها و توانمندی‌های هنرمندان عرصه شعر است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت